شرط دریافت آثار و برکات زیارت امام حسین(ع) چیست شرط دریافت آثار و برکات زیارت امام حسین(ع) چیست شرط دریافت آثار و برکات زیارت امام حسین(ع) چیست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شرط دریافت آثار و برکات زیارت امام حسین(ع) چیست شرط دریافت آثار و برکات زیارت امام حسین(ع) چیست شرط دریافت آثار و برکات زیارت امام حسین(ع) چیست شرط دریافت آثار و برکات زیارت امام حسین(ع) چیست شرط دریافت آثار و برکات زیارت امام حسین(ع) چیست

شرط دریافت آثار و برکات زیارت امام حسین(ع) چیست

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا بابیان برخی از آثار و برکات زیارت امام حسین (ع) گفت: بنابر فرمایش معصومین برای این زیارت ثواب های متعددی گفته شده است ولی در کنار همه این روایات قیدی وجود دارد و آن اینست که باید زیارت با معرفت نسبت به امام باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج از كربلاي معلي، حجت‌الاسلام والمسلمين حسين بهجتي در همايش احلي من العسل دانشگاهيان، زيارت امام حسين (ع) در شب هاي جمعه را داراي فضليت هاي زيادي عنوان كرد و گفت: اين زيارت در اين هفته نصيب شما دانشگاهيان شده است كه بايد آن را قدر بدانيد.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلا با بيان اينكه در اين سفر معنوي در پي معرفت به حق و جايگاه حضرات معصومين باشيد، تصريح كرد: آنچه سبب دريافت آثار و بركات زيارت در حد اعلي مي شود، زيارت با معرفت است .
حجت‌الاسلام والمسلمين بهجتي ادامه داد: در روايت داريم كه وقتي زائر امام حسين (ع) با معرفت آن حضرت را زيارت كرد و بازگشت گويي تازه متولد شده و بنابر اين بايد آن را حفظ كند تا شامل بركات اخروي اين زيارت هم شود.
وي با بيان اينكه اين سختي هاي زيارت امام حسين (ع) مانند گرما و آلودگي هوا را همگي براي رسيدن به زيارت تحمل كرده ايد، گفت: هركدام از شما براي نگهداري اين زيارت بايد خودتان را در بازگشت حفظ كنيد .
حجت‌الاسلام والمسلمين بهجتي هريك از دانشگاهيان زائر كربلاي معلا را پيام رساني از كربلا عنوان كرد و گفت: بايد بعد از اين سفر پيام هايي را كه در اين سفر دريافت كرده ايد به هم دانشگاهي ها، خويشان و اقوام و همكاران خود برسانيد تا به رسالت زينبي خود عمل كنيد.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلا اين زيارت با اكرام و انسجام و حرمت را در طول تاريخ بي سابقه خواند گفت: به بركت خون شهيدان و امام راحل و مجاهدت هاي خانواده هاي ايثارگران است كه امروز ما به اين ترتيب به زيارت مي آييم.
وي افزود: بسياري از اين ايثارگران كه ما اكنون زيارت مان را مديون خود آنها هستيم نتوانستند خود به زيارت بيايند و ما بايد به نيابت از آنها در اين سرزمين حضور پيدا كنيم. در اين همايش كه 9 كاروان از دانشگاهيان استان هاي آذربايجان شرقي و غربي، يزد، خراسان جنوبي، تهران و لرستان حضور داشتند پس از سخنراني نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلا، برنامه روايتگري واقعه عاشورا و پيوند آن با دفاع مقدس توسط حجت الاسلام آل علي برگزار شد . همچنين براي فرهنگسازي نامگذاري نيكو برفرزندان ، به دانشگاهياني كه به نام هاي زينب، سكينه و رقيه بودند جوايزي اهدا شد.


| شناسه مطلب: 70567







نظرات کاربران