بازگشت اولین گروه از حجاج سیستان و بلوچستان بازگشت اولین گروه از حجاج سیستان و بلوچستان بازگشت اولین گروه از حجاج سیستان و بلوچستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازگشت اولین گروه از حجاج سیستان و بلوچستان بازگشت اولین گروه از حجاج سیستان و بلوچستان بازگشت اولین گروه از حجاج سیستان و بلوچستان بازگشت اولین گروه از حجاج سیستان و بلوچستان بازگشت اولین گروه از حجاج سیستان و بلوچستان

بازگشت اولین گروه از حجاج سیستان و بلوچستان

2هزار و 100 نفر از سیستان و بلوچستان برای ادای فریضه حج تمتع به خانه خدا اعزام شدند

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از خبرگزاري صدا و سيما، 270 نفر از حجاج سيستان و بلوچستان ساعت 23 ديشب به عنوان اولين كاروان حجاج وارد فرودگاه زاهدان شدند.
به گزارش اخبار استانهاي خبرگزاري صداوسيما ، مدير حج و زيارت استان سيستان و بلوچستان گفت: اين حجاج از شهرهاي ايرانشهر، خاش، زاهدان، چابهار، قصرقند، و نيكشهر هستند.
كيخا افزود: 2هزار و 100 نفر از سيستان و بلوچستان در قالب 17 كاروان براي اداي فريضه حج تمتع به خانه خدا اعزام شدند كه تمامي آنان تا اوايل مهرماه با 8 پرواز به استان باز خواهند گشت.
وي با اشاره به اينكه مبدا حركت تعدادي از حجاج اين پرواز از فرودگاه‌هاي استان نبوده است، گفت : براي اين كه اين افراد در بازگشت دچار مشكل بعد مسافت نشوند، تلاش شد تا مقصد برگشت اين حجاج، فرودگاهي در خود استان باشد.




نظرات کاربران