مکه تا دو روز دیگر از حجاج ایرانی خالی می شود مکه تا دو روز دیگر از حجاج ایرانی خالی می شود مکه تا دو روز دیگر از حجاج ایرانی خالی می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مکه تا دو روز دیگر از حجاج ایرانی خالی می شود مکه تا دو روز دیگر از حجاج ایرانی خالی می شود مکه تا دو روز دیگر از حجاج ایرانی خالی می شود مکه تا دو روز دیگر از حجاج ایرانی خالی می شود مکه تا دو روز دیگر از حجاج ایرانی خالی می شود

مکه تا دو روز دیگر از حجاج ایرانی خالی می شود

با خارج شدن 39 کاروان دیگر از مکه مکرمه شمار حجاج ایرانی در جوار بیت الله الحرام ، تا پایان امشب به 2801 نفر می رسد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مديرعمليات حج اعلام كرد: درادامه عمليات انتقال حجاج ايراني 22 كاروان به ظرفيت 2927 نفر ازمكه مكرمه به مدينه منوره و 17 كاروان مدينه قبل به ظرفيت 2703 نفرازطريق فرودگاه جده تا پايان امروز چهارشنبه (29شهريورماه) به ميهن اسلامي منتقل مي شوند.
بگفته آقاي نصرا... فرهمند، شمار حجاج ايراني در مكه مكرمه امشب به 2801 نفر مي رسد كه اين تعداد نيز در دو روز آينده ازطريق فرودگاه جده به كشور بازخواهند گشت.
وي درمورد تعداد زائريني كه تاكنون ازمكه به مقصد ايران بازگشتند، افزود: تا پايان امشب 30891 زائر در قالب 205 كاروان با 108 پرواز از طريق فرودگاه جده به كشورمان منتقل مي شوند.
وي اضافه كرد: از 15 الي 19 شهريورماه نيز 9571 زائر در قالب 68 كاروان از مكه به فرودگاه جده منتقل شده و با 38 پرواز به ايران بازگشتند.
مديرعمليات حج درپايان گفت: تعداد زائراني كه تا پايان امشب ازعربستان خارج مي شوند به 66986زائر مي رسد.
گفتني است امسال 86 هزار و 300 زائراز جمهوري اسلامي ايران براي انجام مناسك حج تمتع عازم سرزمين وحي شدند و طبق برنامه ريزي قبلي قرار است انتقال زائران ايراني به كشورمان سوم مهرماه پايان يابد.


| شناسه مطلب: 70674




كاروان مكه بازگشت



نظرات کاربران