نوای شورانگیزآخرین دعای کمیل در فضای مدینه پیچید نوای شورانگیزآخرین دعای کمیل در فضای مدینه پیچید نوای شورانگیزآخرین دعای کمیل در فضای مدینه پیچید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نوای شورانگیزآخرین دعای کمیل در فضای مدینه پیچید نوای شورانگیزآخرین دعای کمیل در فضای مدینه پیچید نوای شورانگیزآخرین دعای کمیل در فضای مدینه پیچید نوای شورانگیزآخرین دعای کمیل در فضای مدینه پیچید نوای شورانگیزآخرین دعای کمیل در فضای مدینه پیچید

نوای شورانگیزآخرین دعای کمیل در فضای مدینه پیچید

آخرین آیین روح‌ بخش دعای کمیل با مشارکت پرشکوه زائران ایرانی درمدینه منوره برگزار شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، شهرمدينه منوره و سالن اجتماعات هتل مكرم بلازا امشب شاهد حضور گسترده زائراني بود كه آمده بودند تا قبل ازترك شهر پيامبر ، زمزمه «يارب يارب يا رب» را در سرزمين امن الهي سر دهند .
آئين پرفيض دعاي كميل در فضايي معنوي و روحاني برگزار شد و حجاج ايراني حاضردر شهر پيامبر از اين آئين استقبال خوبي به عمل آوردند.
دراين مراسم حجت الاسلام سيد محمد تقي قادري به تبيين جايگاه دعاي كميل در بين ادعيه و مناجات سفارش شده پرداخت و به تفصيل درباره نقش كليدي دعا در سلوك معنوي عارفان وسالكان سخن گفت.
سخنران بعثه مقام معظم رهبري با اشاره به اينكه دعاي كميل مناجات و نيايش حضرت علي (ع) با معبود خويش است ، تصريح كرد: دعاي كميل زيباترين ، با معنويت ترين و طلايي ترين دعايي است كه از زبان معصوم بيان شده و ما از آن استفاده مي كنبم .
بر پايه اين گزارش ، زائران ايراني درآخرين دعاي كميل مدينه با قرائت آيه "أَمَّن يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ" نه تنها دوستان و آشنايان و مردم ايران ، بلكه همه امت اسلامي و زائران بيت الله الحرام را دعا كردند و از خداوند عاقبت بخيري و سربلندي مسلمين را طلبيدند.
اين مراسم معنوي با مديحه سرايي و نوحه خواني پاشايي مداح اهل بيت عصمت و طهارت و دعا براي سلامتي و فرج آقا امام عصر (عج) در جوار مسجد النبي به پايان رسيد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران