دانش‌افزایی مهمترین بایسته اخلاقی روحانیون کاروان‌های عتبات است دانش‌افزایی مهمترین بایسته اخلاقی روحانیون کاروان‌های عتبات است دانش‌افزایی مهمترین بایسته اخلاقی روحانیون کاروان‌های عتبات است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دانش‌افزایی مهمترین بایسته اخلاقی روحانیون کاروان‌های عتبات است دانش‌افزایی مهمترین بایسته اخلاقی روحانیون کاروان‌های عتبات است دانش‌افزایی مهمترین بایسته اخلاقی روحانیون کاروان‌های عتبات است دانش‌افزایی مهمترین بایسته اخلاقی روحانیون کاروان‌های عتبات است دانش‌افزایی مهمترین بایسته اخلاقی روحانیون کاروان‌های عتبات است

دانش‌افزایی مهمترین بایسته اخلاقی روحانیون کاروان‌های عتبات است

نماینده بعثه مقام معظم رهبری با استناد به روایات بایسته اخلاقی را برای روحانیون و مداحان کاروان های عتبات عالیات برشمرد و گفت: شکرگزاری، دانش افزایی از مهمترین بایسته‌های اخلاقی در این سفر معنوی است.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني در جمع مداحان و روحانيون كاروان هاي عتبات عاليات با اشاره به روايتي از امام صادق در مورد ثواب زيارت امام حسين علي السلام ، اظهار داشت: در اين روايت آمده است كه زيارت امام حسين به قدري فضيلت دارد كه اگر مردم به حقيقت آن مي رسيدند حج را رها مي كردند درحالي كه مناسك حج جزو دستورات الهي است و نبايد خدشه اي در آن وارد شود و اين مناسك و اعمال تعبدي جدا از ثواب آن است.
وي با بيان اينكه علت اينكه كنيه اباعبدالله را براي امام حسين برگزيدند، آنست كه ايشان معلم بندگي خداوند بوده و هستند، تصريح كرد: روحانيون كاروان ها و مداحان بايد در اين سفر معنوي مردم را براي بندگي خدا آماده كنند و درس هايي از زندگي امام حسين كه نشان بندگي و عبوديت ايشان است را براي مردم بيان كنند.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري با استناد به روايات بايسته اخلاقي را براي روحانيون و مداحان كاروان هاي عتبات عاليات برشمرد و گفت: شكرگزاري، دانش افزايي از مهمترين بايسته هاي اخلاقي در اين سفر معنوي است.
حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني در ادامه به برخي مسايل مورد ابتلاي زائران اشاره كرد و سپس به سئوالات حاضران پاسخ داد.
در اين جلسه حجت الاسلام و المسلمين فقيهي نيز به بيان محورهاي ارزيابي روحانيون و مداحان پرداخت و خواستار قدر دانستن اين سفر شد.




نظرات کاربران