نماینده بعثه در عراق: شهید حججی‌ها سر دادند تا در قیامت سردار سرافراز باشند نماینده بعثه در عراق: شهید حججی‌ها سر دادند تا در قیامت سردار سرافراز باشند نماینده بعثه در عراق: شهید حججی‌ها سر دادند تا در قیامت سردار سرافراز باشند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نماینده بعثه در عراق: شهید حججی‌ها سر دادند تا در قیامت سردار سرافراز باشند نماینده بعثه در عراق: شهید حججی‌ها سر دادند تا در قیامت سردار سرافراز باشند نماینده بعثه در عراق: شهید حججی‌ها سر دادند تا در قیامت سردار سرافراز باشند نماینده بعثه در عراق: شهید حججی‌ها سر دادند تا در قیامت سردار سرافراز باشند نماینده بعثه در عراق: شهید حججی‌ها سر دادند تا در قیامت سردار سرافراز باشند

نماینده بعثه در عراق: شهید حججی‌ها سر دادند تا در قیامت سردار سرافراز باشند

حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی با اشاره به شهادت عاشورا گونه شهید حججی اظهار داشت: کسانی هستند که سر می دهند تا در قیامت سردار سرافراز باشند و شهید حججی مانند شهید همت و بسیاری از شهدای دیگر که به شهدای کربلا اقتدا کردند سر دادند تا در قیامت سربلند باشند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در جمع دانشجويان زائر كربلاي معلي و عتبات عاليات كه با حضور در بعثه مقام معظم رهبري در برنامه احلي منن العسل شركت كرده بودند، اظهار داشت: جريان غدير عاشورا و انتظار يك دفتر ي است كه فصول آن با هم مرتبط و هر كدام مكمل يكديگر هستند.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق ولايت در غدير را سعادت آفرين و تنها راه نجات بشريت خواند و افزود: شهادت در عاشورا براي احياي ولايت در غدير و زدودن غبار هاي مسموم تبليغاتي از چهره نوراني ولايت است.
حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني انتظار مهدويت را ثمره آمال و آرزوهاي انديشه عاشورايي دانست و افزود: در زمان ظهور حضرت حجت تمام منويات عاشورا محقق خواهد شد و درخت ولايت به صورت كامل به ثمر خواهد نشست .
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني با اشاره به خط ممتد از غدير تا انتظار گفت : شهادت ياران امام حسين عليه السلام در كربلا الگوي براي رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس بود و امروز نيز الگويي براي دفاع از حرم هاي مطهر اهل بيت است .
حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني با اشاره به شهادت عاشورا گونه شهيد حججي اظهار داشت: كساني هستند كه سر مي دهند تا در قيامت سردار سرافراز باشند و شهيد حججي مانند شهيد همت و بسياري از شهداي ديگر كه به شهداي كربلا اقتدا كردند سر دادند تا در قيامت سربلند باشند.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق از دانشگاهيان خواست از لحاظ فكري و ادبي با قلم و بيان خود از كشتي ولايت دفاع كنند و در مقابل تبليغات شوم استكبار ايستاده و ر مقابل سايت‌هاي دشمنان مقاومت نموده و توطئه و تبليغات آنان را خنثي نمايند .
حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني با اشاره به خطر انفعال و بي تفاوتي گفت: در عاشوراي سال۶۱ هجري اگر مسلمانان بي تفاوت نمي‌شدند و غفلت و بي بصيرتي آنها نبود واقعه عاشورا به گونه ديگري رقم مي‌خورد امروز نيز ما بايد با بصيرت ديني در مقابل تيرهاي مسموم دشمنان استكباري و صهيونيستي ايستاده و آنها را دفع نماييد تا بار ديگر آن وقايع تلخ تكرار نشود.
در اين همايش روايتگري احلي من العسل كه به با موضوع ارتباط قيام امام حسين و دفاع مقدس اشاراتي را دارد ، توسط حجت الاسلام و المسلمين سلامي اجرا شد.
7 كاروان دانشجويي در اين همايش حضور داشتند و براي تشويق نام گذاري نيكوي فرزندان به بانواني كه نامشان رقيه سكينه و زينب بود جوايزي اهدا شد




نظرات کاربران