ده نکته مهم تبلیغی با استناد به آیات قرآن ده نکته مهم تبلیغی با استناد به آیات قرآن ده نکته مهم تبلیغی با استناد به آیات قرآن بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ده نکته مهم تبلیغی با استناد به آیات قرآن ده نکته مهم تبلیغی با استناد به آیات قرآن ده نکته مهم تبلیغی با استناد به آیات قرآن ده نکته مهم تبلیغی با استناد به آیات قرآن ده نکته مهم تبلیغی با استناد به آیات قرآن

ده نکته مهم تبلیغی با استناد به آیات قرآن

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق با تاکید به اهمیت تبلیغ و رساندن پیام های دینی و اخلاقی به مردم، ده نکته مهم تبلیغی را با استناد به آیات قرآن برشمرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني در جمع روحانيون و مداحان كاروان هاي اعزامي به عتبات عاليات بااشاره به ده نكته ويژه تبليغ كه آن را مفيد و كارآمد مي كند، اظهار داشت: سخن بايد رسا، ملايم، كريمانه و قابل قبول باشد كه هريك از اين ويژگي ها در يكي از آيات قرآن به آن اشاره شده است.
وي ادامه داد: سخنران بايد با انتخاب بهترين موضوع، از لغو و بيهوه گويي حذر نمايد و گفتار دلپسند و متقن و توأم با عمل ارائه دهد كه بر اساس آيات قرآن اين ويژگي ها مي تواند تاثيرگذاري كلام را بيشتر كند.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق همچنين بااشاره به حديثي زيارت امام حسين عليه السلام را موجب در امان بودن در قيامت از عذاب و زير پرچم امام حسبن قرار گرفتن و در بهشت همجوار آن حضرت شدن دانست و افزود: اگر كسي تمام عمر حج انجام دهد ولي به زيارت امام حسين عليه السلام نائل نگردد حق خدا و رسول او را ادا نكرده است زيرا حق امام حسين از طرف خداوند بر هر مسلماني لازم است ادا شود.
در ادامه اين جلسه برخي از مسايل مبتلا به زائران از احكام شرعي مطرح و بر روي ابعاد آن بحث و بررسي شد و سپس به پرسش هاي حاضران پاسخ داده شد.
در بخش ديگري از اين جلسه يكي از رابطين روحانيون كاروان هاي اعزامي به عتبات عاليات تذكرات لازم براي اجراي بهتر فعاليت هاي فرهنگي روحانيون را ارائه داد.


| شناسه مطلب: 70822




زيارت امام حسين



نظرات کاربران