فراخوان «عکس اربعین و رسانه» اعلام شد فراخوان «عکس اربعین و رسانه» اعلام شد فراخوان «عکس اربعین و رسانه» اعلام شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فراخوان «عکس اربعین و رسانه» اعلام شد فراخوان «عکس اربعین و رسانه» اعلام شد فراخوان «عکس اربعین و رسانه» اعلام شد فراخوان «عکس اربعین و رسانه» اعلام شد فراخوان «عکس اربعین و رسانه» اعلام شد

فراخوان «عکس اربعین و رسانه» اعلام شد

سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور فضاسازی فرهنگی شهر تهران در ایام اربعین سید و سالار شهیدان فراخوان عکس اربعین و رسانه را برگزار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، عكاسان رسانه‌هاي مكتوب و ديجيتال مي‌توانند با شركت در فراخوان «عكس اربعين و رسانه» با موضوع مراسم اربعين آثار خود را به سازمان زيباسازي شهر تهران ارسال كنند.
گفتني است سازمان زيباسازي شهر تهران به مناسبت ايام اربعين سيد و سالار شهيدان عكس‌هاي منتخب را پس از بررسي و داوري با لوگوي رسانه مطبوع، روي سازه‌هاي تبليغات محيطي سطح شهر تهران اكران كند.
علاقه‌مندان براي شركت در اين كمپين مي‌توانند آثار خود را از ۱۰ تا ۲۵ مهرماه به دبيرخانه واقع در مفتح جنوبي، رو به روي ورزشگاه شهيد شيرودي، نبش كوچه شيرودي، سازمان زيباسازي شهر تهران ارسال كرده و براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تماس ۸۹۳۵۷۴۳۶ تماس بگيرند.


| شناسه مطلب: 70827




اربعين



نظرات کاربران