تاکید رئیس سازمان حج و زیارت بر پویا سازی فرآیندها در حج تاکید رئیس سازمان حج و زیارت بر پویا سازی فرآیندها در حج تاکید رئیس سازمان حج و زیارت بر پویا سازی فرآیندها در حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاکید رئیس سازمان حج و زیارت بر پویا سازی فرآیندها در حج تاکید رئیس سازمان حج و زیارت بر پویا سازی فرآیندها در حج تاکید رئیس سازمان حج و زیارت بر پویا سازی فرآیندها در حج تاکید رئیس سازمان حج و زیارت بر پویا سازی فرآیندها در حج تاکید رئیس سازمان حج و زیارت بر پویا سازی فرآیندها در حج

تاکید رئیس سازمان حج و زیارت بر پویا سازی فرآیندها در حج

رئیس سازمان حج و زیارت در نشست آسیب شناسی حج سال جاری از مدیران سازمان حج و زیارت خواست که بر پیاده سازی سه اصل روانسازی، پویا سازی و کم هزینه تر کردن فرآیندها در حج تلاش کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از سازمان حج و زيارت ، حميد محمدي معاون وزير و رئيس سازمان حج و زيارت صبح امروز- چهارشنبه 12 مهرماه- در نشست آسيب شناسي حج تمتع سال 96 و برنامه ريزي حج 97 كه با حضور مسئولان سازمان حج و زيارت و بعثه مقام معظم رهبري در حال برگزاري است، به ديدار روز گذشته مسئولان حج با رهبر معظم انقلاب اسلامي اشاره كرد و گفت: وضعيت حج امسال رضايت حداكثري مسئولان حج را بدنبال داشت و روز گذشته نيز رهبر معظم انقلاب در ديدار مسئولان حج فرمودند كه " روز بازگشت حجاج با سلامت و عافيت، براي ما همچون يك روز عيد و روز جشن است" .
رئيس سازمان حج و زيارت كشورمان با بيان اينكه برگزاري حج و عمره مايه بركت براي كشور و مجموعه حج و زيارت است، خطاب به مديران و مسئولان سازمان حج و زيارت تاكيد كرد كه ما بايد دغدغه همه مسائل حج، عمره و عتبات را داشته باشيم و از عمق وجود در اين زمينه كار كنيم كه اين نشان مي دهد كه ما شكرگزار اين نعمت هستيم.
معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در نشست آسيب شناسي حج سال جاري از مديران سازمان حج و زيارت خواست كه بر پياده سازي سه اصل روانسازي، پويا سازي و كم هزينه تر كردن فرآيندها در حج تلاش كنند.
آقاي محمدي در اين ديدار از مسئولين كارگروه هاي حج خواست كه از همين امروز اعضاي كارگروه هاي مربوطه را تشكيل دهند و در انتخاب اعضاي علاوه بر نيروهاي مجموعه حج و زيارت از توان افراد متخصص نيز استفاده نمايند.
رئيس سازمان حج و زيارت در نشست آسيب شناسي حج 96 عنوان كرد: ما بايد در آسيب شناسي مشكلات را ريشه يابي كنيم و بر اساس آن براي حج سال 97 برنامه ريزي كنيم و در برنامه ريزي ها ما از محدوده فرآيند هاي متعارف كه طي اين سال ها در حج جاري بوده، خارج شويم.
معاون وزير ارشاد در اين نشست بيان كرد: ما در برنامه ريزي هايمان بايد ضمن توجه به محدوديت ها و مقررات كشور ميزبان راهكارهاي منطقي براي بهبود فرآيندها ارائه نماييم.
رئيس سازمان حج و زيارت كشورمان در خاتمه اين بخش از سخنان خود ضمن تقدير از تلاش هاي دست اندركاران حج سالجاري در 57 روز موسم حج، از ابتداي عمليات اعزام زائران به عربستان تا بازگشت حجاج به ميهن اسلامي، همفكري و هم افزايي در مجموعه حج و زيارت را زمينه ساز حجي موفق در سال 97 توصيف كرد.
در حج سالجاري 25 كارگروه تخصصي براي تصميم گيري و برنامه ريزي و آسيب شناسي عمليات حج تشكيل گرديد كه قرار است اين كارگروه ها از امروز با انتخاب اعضا، ضمن آسيب شناسي حج گذشته ، راهكارهاي رفع و بهبود آسيب هاي حج گذشته را براي برنامه ريزي حج سال آينده تعريف نمايند.


| شناسه مطلب: 70832




حج تمتع محمدي



مطالب مرتبط

نظرات کاربران