آغاز صدور روادید اربعین در 34 دفتر مجاز آبادان و خرمشهر آغاز صدور روادید اربعین در 34 دفتر مجاز آبادان و خرمشهر آغاز صدور روادید اربعین در 34 دفتر مجاز آبادان و خرمشهر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز صدور روادید اربعین در 34 دفتر مجاز آبادان و خرمشهر آغاز صدور روادید اربعین در 34 دفتر مجاز آبادان و خرمشهر آغاز صدور روادید اربعین در 34 دفتر مجاز آبادان و خرمشهر آغاز صدور روادید اربعین در 34 دفتر مجاز آبادان و خرمشهر آغاز صدور روادید اربعین در 34 دفتر مجاز آبادان و خرمشهر

آغاز صدور روادید اربعین در 34 دفتر مجاز آبادان و خرمشهر

مدیر کل حج و زیارت خوزستان گفت:روادید زائران اربعین حسینی در 34 دفتر مجاز در آبادان و خرمشهر انجام می شود.

ناصر حويزاوي دوشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود:صدور رواديد به صورت انفرادي و گروهي پس از ثبت نام در سامانه سماح در 34 دفتر مجاز كه از سوي منطقه آزاد اروند معرفي شده است انجام مي شود. وي اظهار كرد :با هماهنگي با مديريت توسعه گردشگري و ميراث فرهنگي سازمان منطقه آزاد اروند براي كاربران دفاتر معرفي شده كلاس ها و دوره هاي كار با سامانه سماح برگزار شده و كد امنيتي دريافت كرده اند.
حويزاوي گفت:34 دفاتر در مناطق مختلف شهرهاي آبادان و خرمشهر آماده ارائه خدمات به زائران اربعين حسيني هستند. ** افتتاح دفتر كنسولگري عراق در آبادان
مدير كل حج و زيارت خوزستان گفت:دفتر كنسولگري عراق در آبادان راه اندازي شده و رواديد زائران اربعين حسيني در مدت 48 تا 72 ساعت صادر مي شود.
وي از زائران و مشتاقان حضور در پياده روي اربعين حسيني خواست تا از طريق دفاتر و مراكز مجاز رواديد تهيه كنند و افزود: براي شركت در اربعين حسيني داشتن بيمه نامه و رواديد الزامي است.
حويزاوي اظهار كرد : صدور ويزاي عراق فقط از طريق اين دفاتري كه اسامي آنها از سوي سازمان منطقه آزاد اروند اعلام خواهد شد و طبق نرخ مصوب سازمان حج و زيارت صادر مي شود.
حركت كاروان هاي اربعين حسيني به سمت پايانه هاي مرزي چذابه و شلمچه تا 15 روز قبل از اربعين شروع و بازگشت آنان تا سه روز پس از اربعين حسيني ادامه دارد.
در اربعين پارسال حدود 430هزار زائر از مرز چذابه و 650هزار زائر ايراني و اتباع خارجي از طريق مرز شلمچه راهي كربلاي معلي و نجف اشرف شدند.


| شناسه مطلب: 70887




اربعين



نظرات کاربران