کاروان روشندلان جابر با نماینده بعثه رهبری در عراق دیدار کرد کاروان روشندلان جابر با نماینده بعثه رهبری در عراق دیدار کرد کاروان روشندلان جابر با نماینده بعثه رهبری در عراق دیدار کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کاروان روشندلان جابر با نماینده بعثه رهبری در عراق دیدار کرد کاروان روشندلان جابر با نماینده بعثه رهبری در عراق دیدار کرد کاروان روشندلان جابر با نماینده بعثه رهبری در عراق دیدار کرد کاروان روشندلان جابر با نماینده بعثه رهبری در عراق دیدار کرد کاروان روشندلان جابر با نماینده بعثه رهبری در عراق دیدار کرد

کاروان روشندلان جابر با نماینده بعثه رهبری در عراق دیدار کرد

کاروان دانشجویی روشندلان جابر که از استان البرز به سفر معنوی عتبات عالیات مشرف شده اند، با نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق دیدار کردند .

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، در اين ديدار حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در اين ديدار اين عالم را ميدان كسب احسن العمل دانست وحيات طيبه را بهترين زندگي ها برشمرد.
وي زيارت اباعبدالله را داريا فضايل بسياري برشمرد و افزود: براي زيارت وملاقات با امام حسين چشم سر لازم نيست بلكه با چشم دل امكان پذير است وه شما روشندلان داراي چشم بينا و دلي بيدار هستيد.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق تاكيد كرد: از اين فرصت استثنايي بهره معنوي كافي ببريد و براي شهدا و امام شهدا و مدافعان حرم و مقام معظم رهبري دعا كنيد.
در اين ديدار حاج غلام زين العابدين مدير كاروان دانشجويي روشندلان توضيحاتي را در مورد انتخاب و نحوه اعزام اين روشندلان داد و گفت: بيشتر اين روشندلان كه به همراه يك پرستار در اين سفر معنوي شركت كرده اند سفر اولي هستند و همه هزينه هاي اعزام آنان از طريق خيرين تامين شده است.
وي مادر شهيدان فهيمده را مهمان ويژه اين كاروان عنوان كرد.




نظرات کاربران