کنسولگری عراق در کرمان مستقر شد کنسولگری عراق در کرمان مستقر شد کنسولگری عراق در کرمان مستقر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کنسولگری عراق در کرمان مستقر شد کنسولگری عراق در کرمان مستقر شد کنسولگری عراق در کرمان مستقر شد کنسولگری عراق در کرمان مستقر شد کنسولگری عراق در کرمان مستقر شد

کنسولگری عراق در کرمان مستقر شد

مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری کرمان گفت: کنسولگری عراق برای صدور ویزا در کرمان مستقر شده است و اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان نیز روزانه ۷۰ دستگاه اتوبوس مدل‌های ۸۶ به بالا را برای جابه‌جایی زئران در نظر گرفته است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، خليل همايي‌راد، مديركل انتظامي و امنيتي استانداري كرمان ديروز يكشنبه، ۲۳ مهر در جلسه كميته استاني هماهنگي اربعين حسيني گفت: از ماه‌هاي گذشته اقداماتي براي برگزاري مراسم اربعين حسيني در سطح كشور و به تبع آن استان كرمان آغاز شده است.
وي با اشاره به تعيين دو مرز «چزابه» و «شلمچه» براي خروج زائران كرماني پياده‌روي اربعين افزود: بازديدهاي لازم از اين دو مرز توسط هيأتي به سرپرستي معاون عمراني استاندار كرمان انجام شده است. همايي بيان كرد: كنسولگري عراق نيز براي صدور ويزا در كرمان مستقر شد ه است و اداره كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان كرمان نيز روزانه ۷۰ دستگاه اتوبوس مدل‌هاي ۸۶ به بالا را براي جابه‌جايي زئران در نظر گرفته و هيچ‌گونه افزايش قيمتي هم در كرايه نخواهيم داشت.
وي تصريح كرد: آماده‌سازي آزمايشگاه مواد غذايي، آمبولانس‌ها، نيروهاي امداد و نجات، تشكيل ستاد استقبال توسط سپاه، آماده‌سازي مكان‌هايي براي استقرار زائران و ... نيز در دستور كار دستگاه‌هاي مختلف است.
مديركل انتظامي و امنيتي استانداري كرمان گفت: بيمه همه زائران اربعين حسيني الزامي است و سقف آن در بخش فوت، درمان و مصدوميت افزايش دارد و تعهدات بيمه زائران از ۲۰ كيلومتري مرز آغاز مي‌شود.
همايي با اشاره به عبور زائران اربعين اتباع افغانستان و پاكستان از كرمان تأكيد كرد: سال گذشته اتوبوس‌هاي اتباع پاكستاني و افغانستاني با ظرفيت بيش از حد مواجه بودند كه طبق هماهنگي‌هاي انجام شده از اين مسئله در مرز ورود به ايران جلوگيري خواهد شد.
منبع: استانداري كرمان


| شناسه مطلب: 70971




كرمان اربعين



نظرات کاربران