تدابیر لازم برای تردد زائران خارجی از مرز خسروی پیش‌بینی شده است تدابیر لازم برای تردد زائران خارجی از مرز خسروی پیش‌بینی شده است تدابیر لازم برای تردد زائران خارجی از مرز خسروی پیش‌بینی شده است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تدابیر لازم برای تردد زائران خارجی از مرز خسروی پیش‌بینی شده است تدابیر لازم برای تردد زائران خارجی از مرز خسروی پیش‌بینی شده است تدابیر لازم برای تردد زائران خارجی از مرز خسروی پیش‌بینی شده است تدابیر لازم برای تردد زائران خارجی از مرز خسروی پیش‌بینی شده است تدابیر لازم برای تردد زائران خارجی از مرز خسروی پیش‌بینی شده است

تدابیر لازم برای تردد زائران خارجی از مرز خسروی پیش‌بینی شده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: تدابیر لازم برای تردد زائران خارجی که از مرز خسروی عازم کربلای معلی می‌شوند اتخاذ شده و مشکلی نداریم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، سردار منوچهر امان‌‌اللهي، فرمانده انتظامي استان كرمانشاه امروز در بازديد از مرزهاي رسمي خسروي و منذريه عراق گفت: تمام تمهيدات لازم براي تردد زائران اربعين در مرز رسمي خسروي اتخاذ شده و در فرصت باقي مانده، زيرساخت‌هاي موجود در اين مرز تقويت مي‌شود.
وي افزود: زائران اربعين حسيني برابر هماهنگي‌هاي لازم، حتماً از استان‌هايي كه تعيين شده است، براي سفر به كربلاي معلا تردد كنند، همچنين داشتن ويزا الزامي است و از تردد زائراني كه ويزا و گذرنامه ندارند، جلوگيري خواهد شد.
سردار امان‌اللهي اظهار كرد: زائراني كه قصد سفر به عتبات عاليات دارند، از هم اكنون به فكر تهيه گذرنامه و ويزا باشند زيرا دولت عراق براي زائراني كه بدون داشتن مدارك لازم و از طريق غيرمجاز به اين كشور سفر كنند، طبق تجربه سال‌هاي گذشته مجازات‌هاي شديدي اعمال مي‌كند.
فرمانده انتظامي استان همچنين از انجام تدابير لازم براي تردد زائران خارجي كه از مرز خسروي عازم كربلاي معلا مي‌شوند خبر داد و گفت: در رابطه با حضور و تردد اين زائران مشكلي نداريم.
سردار امان‌اللهي در ادامه با اشاره به راه‌اندازي گيت‌هاي گذرنامه در مرز خسروي، بر پيگيري اين موضوع و تسريع در راه اندازي آن‌ها تأكيد كرد و گفت: بايد اين كار سرعت گيرد چرا كه ممكن است از هفته آينده تردد زوار آغاز شود.
وي در خصوص نيازمندي‌هايي كه نيروي انتظامي بايد در محل نصب و راه‌اندازي كنند، نيز گفت: با توجه به فرصت باقيمانده؛ از فردا اين اقدامات آغاز خواهد شد.
اين مقام ارشد انتظامي استان در خصوص بحث پاركينگ‌ها نيز بر نظارت و رسيدگي نيروهاي انتظامي بر آن‌ها تأكيد كرد و گفت: از همين اكنون براي اين پاركينگ‌ها مسئولاني تعيين شود و نظارت جدي بر آن‌ها صورت گيرد.


| شناسه مطلب: 70973




اربعين



نظرات کاربران