استقرار مواکب اربعین در مرز چذابه آغاز شد استقرار مواکب اربعین در مرز چذابه آغاز شد استقرار مواکب اربعین در مرز چذابه آغاز شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استقرار مواکب اربعین در مرز چذابه آغاز شد استقرار مواکب اربعین در مرز چذابه آغاز شد استقرار مواکب اربعین در مرز چذابه آغاز شد استقرار مواکب اربعین در مرز چذابه آغاز شد استقرار مواکب اربعین در مرز چذابه آغاز شد

استقرار مواکب اربعین در مرز چذابه آغاز شد

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: محدوده‌ای به طول سه کیلومتر برای مواکب در مرز چذابه در نظر گرفته شد که عصر روز گذشته واگذاری این محل به موکب‌داران صورت گرفت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، فرامند هاشمي‌زاده معاون عمراني استانداري خوزستان در گفت‌وگو با ايكنا، اظهار كرد: امسال براي تسهيل خدمات‌رساني در مرز چذابه، جانمايي جديدي براي محل استقرار مواكب انجام و محدوده‌اي به طول سه كيلومتر براي مواكب در نظر گرفته شد كه عصر روز گذشته واگذاري اين محل به موكب‌داران صورت گرفت.
وي افزود: همچنين تعدادي از موكب‌داراني كه علاقه‌مند به استقرار در همان محل پيشين مواكب در ايام اربعين سال‌هاي گذشته بودند، در همان محل مستقر شدند. تاكنون در مجموع ۴۰۰ موكب جهت استقرار در مرز چذابه و مسيرهاي منتهي در اين مرز در نظر گرفته شده‌اند.
معاون عمراني استانداري خوزستان با ابراز رضايت‌مندي از اقدامات زيرساختي در مرز چذابه گفت: با توجه به اقدامات بسيار خوبي كه هم در حوزه بهداشت و هم در حوزه راه‌هاي دسترسي و زيرساخت‌هاي ارتباطي و خدماتي در مرز چذابه انجام شده، آمادگي اين مرز براي پذيرايي از زوار در ايام اربعين بسيار خوب است.


| شناسه مطلب: 70994




اربعين



نظرات کاربران