برنامه های فرهنگی کربلا باید با هماهنگی بیشتری انجام بگیرد برنامه های فرهنگی کربلا باید با هماهنگی بیشتری انجام بگیرد برنامه های فرهنگی کربلا باید با هماهنگی بیشتری انجام بگیرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برنامه های فرهنگی کربلا باید با هماهنگی بیشتری انجام بگیرد برنامه های فرهنگی کربلا باید با هماهنگی بیشتری انجام بگیرد برنامه های فرهنگی کربلا باید با هماهنگی بیشتری انجام بگیرد برنامه های فرهنگی کربلا باید با هماهنگی بیشتری انجام بگیرد برنامه های فرهنگی کربلا باید با هماهنگی بیشتری انجام بگیرد

برنامه های فرهنگی کربلا باید با هماهنگی بیشتری انجام بگیرد

در نخستین روز کاری کارکنان بعثه در کربلا، حجت الاسلام نجفی روحانی در نشستی بر هماهنگی و همراهی جهت انجام برنامه های فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، نشست مشترك كاري كاركنان و همكاران فعال در بعثه مقام معظم رهبري در كربلا معلا، روز شنبه 29 مهرماه برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق با اشاره به اهميت كار فرهنگي در عتبات، خواستار حضور فعال و بيشتر همكاران در بخش هاي مختلف شد.
وي همراهي و همكاري را لازمه كار فرهنگي دانست و تصريح كرد: خوشبختانه همكاران ما در اين سفر زيارتي همراهي و هماهنگي خوبي دارند؛ اما تاكيد ما مبني اين است تا تلاش خود را بيشتر كنند تا رضايت حضرت را بدست بياورند.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق با قرائت روايتي اخلاقي گفت: چهار صفت است كه انسان با رعايت آن بسياري از موفقيت ها را بدست مي آورد و انسان بايد با بازنگري رفتارش اين صفات را در خود ظهور و بروز بيشتري بدهد.
وي به فرق بين حسد و غبطه اشاره كرد و گفت: شخص حسود هميشه از داشتن نعمت براي ديگران ناراحت و از بين رفتن آن را آرزو مي‌كند، گاهي عملاً صحنه سازي مي كند تا نعمت از صاحبش گرفته شود؛ ولي در دل تنها آرزو مي كند همچنان كه ديگران نعمتي را دارند او نيز داشته باشد و اين اتفاق امري پسنديده و انگيزه‌اي براي رشد و كمال است؛ ولي حسادت صفت بسيار ناپسند و از رذائل اخلاقي به شمار مي‌آيد.
در ادامه اين جلسه هر يك از كاركنان نكات و مطالب خود را به صورت جداگانه اظهار كردند و تذكرات لازم به بخش هاي مختلف جهت انسجام و هماهنگي بيشتر ارائه شد.




نظرات کاربران