بازدید نماینده بعثه در عراق از موکب اهالی قم در کربلا بازدید نماینده بعثه در عراق از موکب اهالی قم در کربلا بازدید نماینده بعثه در عراق از موکب اهالی قم در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید نماینده بعثه در عراق از موکب اهالی قم در کربلا بازدید نماینده بعثه در عراق از موکب اهالی قم در کربلا بازدید نماینده بعثه در عراق از موکب اهالی قم در کربلا بازدید نماینده بعثه در عراق از موکب اهالی قم در کربلا بازدید نماینده بعثه در عراق از موکب اهالی قم در کربلا

بازدید نماینده بعثه در عراق از موکب اهالی قم در کربلا

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی، نماینده بعثه مقام معظم رهبری به همراه هیأتی از این موکب دیدن کرد و در جریان برپایی این موکب قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، امسال نيز موكب حضرت فاطمه معصومه(س) كه متعلق به اهالي قم است، در شهر كربلاي معلي برپا شد و پذيراي زوار امام حسين (ع) در كربلا خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري به همراه هيأتي از اين موكب ديدن كرد و در جريان برپايي اين موكب قرار گرفت.
وي ضمن قدرداني از فعاليت هاي اين موكب اظهار داشت: خوشبختانه موكب اهالي قم هميشه درخشيده و توانسته خدمات بسيار خوبي را به زائران ارائه كند.
گفتني است، سال گذشته در اين موكب 107 هزار وعده صبحانه، ناهار و شام پذيرايي انجام گرفت.
امسال نيز جايگاه موكب نسبت به سال گذشته به حرم امام حسين(ع) نزديك‌تر است و اين موكب در شارع قبله سيدالشهدا(ع) به‌طرف ساعت الزهرا(س) و مقابل دفاع المدني برپا شده است.
براساس اين گزارش، هر شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برنامه سخنراني در اين موكب برپا مي شود و از وعاظ و خطباي بنام شهر مقدس قم و حوزه علميه قم و همچنين خطبا و سخنرانان كشوري در موكب استفاده مي شود.
در چادرهاي اين موكب، طلاب حوزه علميه مستقر مي شوند و پاسخگوي شبهات جوانان خواهند بود، همچنين از زائراني كه براي استراحت در چادرها هستند براي ختم قرآن استفاده خواهد شد.
تاكنون نزديك 20 تن ميوه براي زوار اربعين به كربلا ارسال‌شده است و نزديك به 18 دستگاه كاميون و تريلي در حال اعزام به كربلا است و همه در خدمت زائران قرار مي‌گيرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران