افرادی که توان دارند در مراسم اربعین شرکت کنند. افرادی که توان دارند در مراسم اربعین شرکت کنند. افرادی که توان دارند در مراسم اربعین شرکت کنند. بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
افرادی که توان دارند در مراسم اربعین شرکت کنند. افرادی که توان دارند در مراسم اربعین شرکت کنند. افرادی که توان دارند در مراسم اربعین شرکت کنند. افرادی که توان دارند در مراسم اربعین شرکت کنند. افرادی که توان دارند در مراسم اربعین شرکت کنند.

افرادی که توان دارند در مراسم اربعین شرکت کنند.

در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان لرستان از افرادی که توان دارند دعوت کرد دراین حماسه عظیم مشارکت نمایند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام و المسلمين روشن مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در لرستان در سخنراني قبل از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان خرم آباد با استناد به روايات به جايگاه و ارزش معنوي زيارت اشاره كرد و ضمن بيان بعد سياسي اربعين گفت: افرادي كه از توان مادي و جسمي برخوردارند با حضور خود در پياده روي اربعين ، بر شكوه اين حماسه بيافزايند.
وي همچنين از مردم خواست با ستادها و موكبهاي اربعين در سطح استان لرستان همكاري نموده و با اهداء نذورات خود اين موكب ها را ارائه در خدمات به زائران اربعين ياري كنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران