«جاذبه حسینی در اربعین» منتشر شد «جاذبه حسینی در اربعین» منتشر شد «جاذبه حسینی در اربعین» منتشر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
«جاذبه حسینی در اربعین» منتشر شد «جاذبه حسینی در اربعین» منتشر شد «جاذبه حسینی در اربعین» منتشر شد «جاذبه حسینی در اربعین» منتشر شد «جاذبه حسینی در اربعین» منتشر شد

«جاذبه حسینی در اربعین» منتشر شد

کتاب «جاذبه حسینی در اربعین» در آستانه اربعین از سوی انتشارات سبط اکبر(ع) منتشر شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، كتاب «جاذبه حسيني در اربعين» به قلم حجت‌الاسلام اسدالله محمدي‌نيا به نگارش درآمده و در آستانه اربعين حسيني از سوي انتشارات سبط اكبر(ع) منتشر شده است.
اين كتاب اصل واژه «اربعين» را در فصل نخست مورد توجه قرار داده و به بررسي اين واژه در قرآن و روايات پرداخته است، در فصل دوم نيز نكته‌ها و پيام‌هايي از زيارت اربعين برداشت شده و در فصل سوم متن زيارت اربعين به همراه ترجمه آمده است، فصل آخر نيز به نكته‌هاي اخلاقي درباره پياده‌روي اربعين اشاره شده است.
در پشت جلد كتاب آمده است؛ شروع جاذبه مغناطيس در روز اربعين است. جابر بن عبدالله را از مدينه بلند مي‌كند و به كربلا مي‌كشد. اين همان مغناطيسي است كه امروز هم با گذشت قرن‌هاي متمادي در دل من و شماست. كساني كه معرفت به اهل بيت(ع) دارند و عشق و شور به كربلا هميشه در دلشان زنده است، اين از آن روز شروع شده است. عشق به تربت حسيني و به مرقد سرور شهيدان سيدالشهدا(ع).
كتاب «جاذبه حسيني در اربعين» از سوي انتشارات سبط اكبر(ع) در ۶۴ صفحه به قيمت ۲۵۰۰ تومان در قطع جيبي منتشر شده است.




نظرات کاربران