ستاد اربعین لرستان ۳ موکب برای پذیرایی از زائران ایجاد می‌کند ستاد اربعین لرستان ۳ موکب برای پذیرایی از زائران ایجاد می‌کند ستاد اربعین لرستان ۳ موکب برای پذیرایی از زائران ایجاد می‌کند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ستاد اربعین لرستان ۳ موکب برای پذیرایی از زائران ایجاد می‌کند ستاد اربعین لرستان ۳ موکب برای پذیرایی از زائران ایجاد می‌کند ستاد اربعین لرستان ۳ موکب برای پذیرایی از زائران ایجاد می‌کند ستاد اربعین لرستان ۳ موکب برای پذیرایی از زائران ایجاد می‌کند ستاد اربعین لرستان ۳ موکب برای پذیرایی از زائران ایجاد می‌کند

ستاد اربعین لرستان ۳ موکب برای پذیرایی از زائران ایجاد می‌کند

جانشین ستاد اربعین لرستان گفت: سه موکب در شهرهای مهران، کربلا و نجف برای پذیرایی از زائران لرستانی اربعین راه اندازی می شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج جانشين ستاد اربعين لرستان گفت: سه موكب در شهرهاي مهران، كربلا و نجف براي پذيرايي از زائران لرستاني اربعين راه اندازي مي شود.
به گزارش خبرنگار مهر، حميد كشكولي ظهر شنبه در جلسه ستاد اربعين استان با اشاره به اينكه سه موكب در شهرهاي مهران، كربلا و نجف براي پذيرايي از زائران لرستاني اربعين راه اندازي مي شود، اظهار داشت: كميته هاي خدمات رساني ستاد اربعين استان راه اندازي شده و تا كنون ۹ جلسه با حضور اين كميته ها برگزار شده است.
وي به نياز ستاد اربعين استان براي تهيه ۲۰ كانكس در مرز مهران اشاره كرد و گفت: با كمك دفتر فني استانداري لرستان در حال تهيه اين كانكس ها هستيم كه تا كنون هشت كانكس تهيه شده است.
جانشين ستاد اربعين لرستان گفت: با اعضاي كميته تغذيه ستاد اربعين استان كه سازمان جهاد كشاورزي متولي آن بوده جلساتي برگزار شده كه رئيس اين سازمان به وجود ۲۵۰ ميليون تومان اسناد سال قبل در بحث اربعين اشاره كرد و گفت با توجه به فشارهاي ديوان محاسبات و سازمان بازرسي استان امسال نمي توانيم در اين زمينه كمك كنيم مگر اينكه بودجه اي از طريق سازمان مديريت و برنامه ريزي استان در اين زمينه اختصاص يافته يا از بخش خصوصي كمك گرفته شود.
كشكولي با اشاره به اينكه تا كنون از محل كمك هاي مردمي بالغ بر ۱۲۰ ميليون تومان توسط ستاد اربعين جمع آوري شده است، عنوان كرد: سازمان حج و زيارت لرستان پيگيري لازم را در اين زمينه داشته است.
وي بيان داشت: لازم است از سوي شبكه هاي بهداشت و از طريق صدا و سيما به زائران اربعين حسيني موضوعات بهداشتي و شرايط سفر آموزش داده شود تا اين زائران سفر امني را داشته باشند.
جانشين ستاد اربعين لرستان يادآور شد: بابت تامين سوخت ستاد اربعين استان در سال گذشته بيش از چهار ميليون تومان به شركت پخش فرآورده هاي نفتي لرستان بدهكار هستيم لذا بايد براي تامين سوخت امسال نيز تدابيري انديشيده شود.


| شناسه مطلب: 71281




لرستان اربعين



مطالب مرتبط

نظرات کاربران