طولانی‌ترین پرچم عزای حسینی از دیالی به کربلا رسید طولانی‌ترین پرچم عزای حسینی از دیالی به کربلا رسید طولانی‌ترین پرچم عزای حسینی از دیالی به کربلا رسید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
طولانی‌ترین پرچم عزای حسینی از دیالی به کربلا رسید طولانی‌ترین پرچم عزای حسینی از دیالی به کربلا رسید طولانی‌ترین پرچم عزای حسینی از دیالی به کربلا رسید طولانی‌ترین پرچم عزای حسینی از دیالی به کربلا رسید طولانی‌ترین پرچم عزای حسینی از دیالی به کربلا رسید

طولانی‌ترین پرچم عزای حسینی از دیالی به کربلا رسید

شهر کربلای معلا شاهد ورود طولانی ترین پرچم عزای حسینی به طول ۴۰۰۰ متر با شعار "حسین نماد وحدت ماست" از شهر دیالی عراق به کربلا بود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، شهر كربلاي معلا شاهد ورود طولاني ترين پرچم عزاي حسيني به طول 4000 متر با شعار "حسين نماد وحدت ماست" از شهر ديالي عراق به كربلا بود.
در اين مراسم شيعه و سني، عرب و تركمان، تمامي مسئولين حكومتي از جمله امنيتي، خدماتي، ديني و بزرگان شيوخ عشاير استان ديالي شركت داشتند.
حاضران در اين مراسم تصاوير شهداي استان ديالي به دست گرفته و با عبور از خيابان قبله امام حسين (ع) وارد حرم مطهر شده و سپس با عبور از بين الحرمين به سمت حرم حضرت ابا الفضل العباس (ع) رسيدند.
عدنان ياسين التميمي رئيس هيئت گفت: پنجمين سال پي در پي است كه استان ديالي طولاني ترين پرچم امام حسين (ع) در جهان را با مشاركت تمامي اقشار استان، طوائف و ديوان وقف شعيي و سني و تمامي مسئولين استان از جمله آموزش عالي، اداره تعليم و تربيت و بسيج مردمي، به كربلا مي آورد.
حسين شاكر مدير زيارتگاه هاي ديالي تاكيد كرد: اين پرچم و حمل آن از سوي مردم اين استان پيامي است به جهانيان مبني بر اينكه "حسين نماد وحدت ماست".
وي افزود: ما در اين راهپيمايي پيام برادري ميان تمامي اقشار جامعه عراقي به طور عموم و استان ديالي به طور خاص به جهانيان ابلاغ مي كنيم و تاكيد مي كنيم: اين پرچم امام حسين (ع) است كه تمامي اقشار عراقي از شيعه و سني، عرب و تركمان را در كنار هم جمع كرده است.


| شناسه مطلب: 71336




اربعين



نظرات کاربران