پیش‌بینی هواشناسی امروز کربلا و نجف پیش‌بینی هواشناسی امروز کربلا و نجف پیش‌بینی هواشناسی امروز کربلا و نجف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیش‌بینی هواشناسی امروز کربلا و نجف پیش‌بینی هواشناسی امروز کربلا و نجف پیش‌بینی هواشناسی امروز کربلا و نجف پیش‌بینی هواشناسی امروز کربلا و نجف پیش‌بینی هواشناسی امروز کربلا و نجف

پیش‌بینی هواشناسی امروز کربلا و نجف

زائران اربعین حسینی از شب گذشته با باریدن باران رحمت الهی غافلگیر شدند و از صبح شنبه پیاده روی را شروع کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، باران پائيزي از شب گذشته در نجف اشرف شروع شد و خاك مسير پياده روي ارادتمندان امام حسين(ع) را برطرف كرد. برخي زائران در موكب هاي سقف دار و حسينيه هاي مسير استراحت كردند و از صبح بعد از نماز ادامه پياده روي را آغاز كردند.
برخي زائران با به سر كردن پلاستيك در زير باران هم از ادامه پياده روي اربعين منصرف نشدند و با عشق به سمت مولاي خود امام حسين حركت كردند.
هواي كربلا صبح امروز شنبه باز هم باراني شد همچنين امروز با آغاز اين هفته جديد منتهي به اربعين حسيني، خوشبختانه هواي كربلا با بارش باران جان تازه اي گرفته است؛ اما در عين حال دست اندركاران نگران هستند كه در صورت بارش شديد، مشكلاتي براي پياده روي و اسكان زائران بوجود آيد.
پيش بيني روز شنبه هواشناسي عراق:
مناطق مركزي و جنوبي (مسيرهاي پياده روي به سمت كربلا): هوا ابري همراه با بارش خفيف در مناطق مركزي عراق، گاهي همراه با رعد و برق پيش بيني مي شود.
در ساعات پاياني روز از شدت ابرها كاسته خواهد شد. دماي هوا نسبت به روز قبل در مركز عراق چند درجه در جنوب كمي كاهش مي يابد. بادهاي جنوب شرقي ملايم تا كمي تند (10 – 20 كيلومتر در ساعت) خواهد بود كه در برخي ساعات روز به 30 تا 40 كيلومتر خواهد رسيد و موجب افزايش گرد و غبار مي شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران