ارائه خدمات دندانپزشکی به زوار اربعین در موکب فاطمه الزهرای زنجان ارائه خدمات دندانپزشکی به زوار اربعین در موکب فاطمه الزهرای زنجان ارائه خدمات دندانپزشکی به زوار اربعین در موکب فاطمه الزهرای زنجان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ارائه خدمات دندانپزشکی به زوار اربعین در موکب فاطمه الزهرای زنجان ارائه خدمات دندانپزشکی به زوار اربعین در موکب فاطمه الزهرای زنجان ارائه خدمات دندانپزشکی به زوار اربعین در موکب فاطمه الزهرای زنجان ارائه خدمات دندانپزشکی به زوار اربعین در موکب فاطمه الزهرای زنجان ارائه خدمات دندانپزشکی به زوار اربعین در موکب فاطمه الزهرای زنجان

ارائه خدمات دندانپزشکی به زوار اربعین در موکب فاطمه الزهرای زنجان

مدیر موکب فاطمه الزهرای زنجان در نجف اشرف گفت: در این موکب یک واحد دندانپزشکی به صورت مجزا پذیرای زوار بوده و خدمات پزشکی به زائران اربعین ارائه می‌کند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج از روابط عمومي ستاد بازسازي عتبات عاليات، سيد مرتضي محمدي در جمع خبرنگاران با اشاره به اينكه موكب فاطمه الزهراي زنجان در مسير كوفه به نجف به زوار خدمات ارائه مي‌كند، اظهار كرد: اين موكب پس از پل ثوره العشرين قرار دارد.ارائه خدمات دندانپزشكي به زوار اربعين در موكب فاطمه الزهراي زنجان
وي با بيان اينكه در اين موكب خدمات اسكان و پذيرايي به زوار ارائه مي‌شود، تصريح كرد: كار آماده‌سازي اين موكب از پنج آبان آغاز شده است.
مدير موكب فاطمه الزهراي زنجان در نجف اشرف با بيان اينكه اين موكب در هتل نيم ساخته اين مسير واقع شده است، گفت: براي آماده‌سازي اين موكب توسط خادمان اقدامات ابتدايي از قبيل پاكسازي و ... انجام شده است.
محمدي با بيان اينكه در موكب فاطمه الزهراي زنجان در نجف اشرف در سه وعده غذايي صبحانه، ناهار و شام خدمات ارائه مي‌شود، اضافه كرد: اسكان در اين موكب به صورت روزانه و شبانه صورت مي‌گيرد.
وي با بيان اينكه روزانه براي اسكان ۶۰۰ نفر از زائران اربعين حسيني در اين موكب ظرفيت ايجاد شده‌است، اظهار كرد: اسكان در دين موكب در دو بخش مجزاي خواهران و برادران صورت مي‌گيرد.
مدير موكب فاطمه الزهراي زنجان در نجف اشرف با بيان اينكه در اين موكب يك واحد دندانپزشكي به صورت مجزا پذيراي زوار بوده و خدمات پزشكي به زائران اربعين ارائه مي‌كند، خاطرنشان كرد: در اين موكب اقداماتي چون كفاشي زوار، برنامه‌هاي فرهنگي، اقامه نماز جماعت، توزيع چاي به صورت روزانه و ... صورت مي‌گيرد.
محمدي با بيان اينكه در موكب فاطمه الزهراي زنجان در نجف اشرف خادمان خواهر و برادر به زوار به صورت جداگانه خدماتي ارائه مي‌كنند، افزود: اين موكب ۲۲ خادم خواهر دارد.
وي با اشاره به اينكه كوچكترين خادم اين موكب ۹ ساله سن داشته و در بخش خواهران خدمت رساني مي‌كند، اظهار كرد: اين موكب ۴۷ خادم برادر دارد.
مدير موكب فاطمه الزهراي زنجان در نجف اشرف در پايان خاطرنشان كرد: اين موكب تا دو روز پس از اربعين پذيراي زوار اربعين حسيني است.


| شناسه مطلب: 71490




سلامت اربعين



نظرات کاربران