بهره‌گیری از شیوه‌های نوین آموزشی در اربعین بهره‌گیری از شیوه‌های نوین آموزشی در اربعین بهره‌گیری از شیوه‌های نوین آموزشی در اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بهره‌گیری از شیوه‌های نوین آموزشی در اربعین بهره‌گیری از شیوه‌های نوین آموزشی در اربعین بهره‌گیری از شیوه‌های نوین آموزشی در اربعین بهره‌گیری از شیوه‌های نوین آموزشی در اربعین بهره‌گیری از شیوه‌های نوین آموزشی در اربعین

بهره‌گیری از شیوه‌های نوین آموزشی در اربعین

مسئول گروه کودک و نوجوان کمیته فرهنگی ستاد اربعین از بهره گیری از افراد آموزش دیده و استفاده از قالب های گوناگونِ قصه گویی،‌ نقاشی و تصویرگری، مسابقات فرهنگی،‌ بازی های معارفی، جورچین و برگه های رنگ آمیزی در زمینه آموزش کودکان و نوجوانان در موسم اربعین خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج،‌ حجت الاسلام «حسين حقيقت» مسئول گروه كودك و نوجوان كميته فرهنگي ستاد اربعين به بهره گيري از افراد آموزش ديده و استفاده از قالب هاي گوناگونِ قصه گويي ي،‌ نقاشي و تصويرگري، مسابقات فرهنگي،‌ بازي هاي معارفي، جورچين و برگه هاي رنگ آميزي در زمينه آموزش كودكان و نوجوانان در موسم اربعين اشاره كرد.
حجت الاسلام حقيقت در زمينه ماموريت هاي گروه كودك ونوجوان كميته فرهنگي ستاد اربعين گفت: براي ارتقاي اطلاعات كودكان و نوجوانان عراقي در مسير راهپيمايي اربعين از شهرهاي نجف و كاظمين به كربلا و شهر كربلا از 44 نفر از مربيان آموزش ديدهِ ‌عرب زبان و 2 نفر فارسي زبان هم براي استقرار در شهر مرزي مهران استفاده شده است.
وي افزود: اين مربيان معارف حسيني را در قالب هاي گوناگون و به صورت قصه گويي،‌ نقاشي و تصويرگري، مسابقات فرهنگي،‌ بازي هاي معارفي، جورچين و برگه هاي رنگ آميزي به نسل آينده سازعراقي ارائه مي كنند.
مسئول گروه كودك و نوجوان كميته فرهنگي ستاد اربعين در ادامه درباره بازه زماني فعاليت گروه كودك و نوجوان كميته فرهنگي گفت: فعاليت هاي اين گروه از 11 آبان 1396 تا روز اربعين است.
وي يادآور شد: با توجه به پيشينه 3 ساله اين برنامه در كشورعراق و نيازهايي كه در اين زمينه احساس مي شد و آثار چشمگير اجراي اين برنامه در سفرهاي قبلي در ميان كودكان و خانواده هاي آنان تصميم گرفتيم كه امسال اين برنامه با روشهاي نوين ارائه شود.
حجت الاسلام حقيقت درباره اثرگذاري برنامه هاي ارائه شده اظهار كرد: پس از بازگشت از سفر سال گذشته، گروه كودك و نوجوان به آسيب شناسي در زمينه آموزشي پرداخت و جلسات متعددي را با استفاده از كارشناسان حوزه كودك برگزار كرد و در نهايت برنامه ريزي امسال را مبني بر اين كه فقط از نيروهاي عرب زبان استفاده شود، ‌طراحي كرد.
وي افزود: امسال دوره هاي آموزشي متعددي به صورت حضوري و غيرحضوري تدارك ديده شده تا با نصب نرم افزار، قصه گويي به زبان عربي بر روي تصاويرانجام شود.
مسئول گروه كودك و نوجوان كميته فرهنگي ستاد اربعين ابراز اميدواري كرد با انجام اين گونه فعاليت ها تغييري در حيطه هاي شناختي و رفتاري مخاطبان صورت گيرد.




نظرات کاربران