کربلا و طی طریق با نور دل کربلا و طی طریق با نور دل کربلا و طی طریق با نور دل بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کربلا و طی طریق با نور دل کربلا و طی طریق با نور دل کربلا و طی طریق با نور دل کربلا و طی طریق با نور دل کربلا و طی طریق با نور دل

کربلا و طی طریق با نور دل

«حیدر» و «عقیل» دو دوست روشندل از شهر «فاو» استان بصره عراق هستند که به مناسبت اربعین با نور دل و پای پیاده عازم حرم مطهر امام حسین(ع) در کربلای معلی شده‌اند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از وب‌سايت شبكه جهاني كفيل؛ حيدر و عقيل دو دوست از شهر فاو هستند كه با بصيرت و نور دل، قيام امام حسين(ع) و نهضت عظيم عاشورا را درك كرده‌اند و خداوند متعال در عوض نابينايي، نور قلب را به آنان عطا كرده است. اين دو دوست روشندل چندين سال است كه با پاي پياده و با نور دل در كنار ساير عاشقان و دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) در مسير پياده‌روي اربعين به سمت كربلاي معلي شركت مي‌كنند.
حيدر ۴۰ ساله و عقيل ۳۵ ساله در حالي در مسير پياده‌روي اربعين شركت مي‌كنند كه هيچ راهنمايي ندارند و اين نوع طي طريق گوياي صفاي باطن و ايمان عميق آن‌ها به ذات حق تعالي است.
آن‌ها همچنين، سعي مي‌كنند از مسيري جداگانه عازم كربلا شوند تا آرام رفتنشان، مزاحم زائران پياده ديگر نباشد/.


| شناسه مطلب: 71534




اربعين



نظرات کاربران