تلاش مستمر سفیر برای هماهنگی با مقامات عراقی تلاش مستمر سفیر برای هماهنگی با مقامات عراقی تلاش مستمر سفیر برای هماهنگی با مقامات عراقی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تلاش مستمر سفیر برای هماهنگی با مقامات عراقی تلاش مستمر سفیر برای هماهنگی با مقامات عراقی تلاش مستمر سفیر برای هماهنگی با مقامات عراقی تلاش مستمر سفیر برای هماهنگی با مقامات عراقی تلاش مستمر سفیر برای هماهنگی با مقامات عراقی

تلاش مستمر سفیر برای هماهنگی با مقامات عراقی

مسجدی، شب گذشته راهی کربلای معلا شد و از نزدیک با مسوولان عراقی درباره اسکان و امنیت زائران ایرانی در شهر کربلا به گفت وگو پرداخت.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، ايرج مسجدي، سفير جمهوري اسلامي ايران در بغداد در هفته گذشته به صورت مستقيم بر ورود زائران اربعين ايراني به عراق در مناطق مرزي نظارت كامل داشت.
براساس اين گزارش، هماهنگي خوب سفارت با مقامات عراقي موجب تسهيل انتقال زائران از مرز به كربلا، نجف، كاظمين و سامرا شده است.
اين گزارش حاكي است، مسجدي، شب گذشته راهي كربلاي معلا شد و از نزديك با مسوولان عراقي درباره اسكان و امنيت زائران ايراني در شهر كربلا به گفت وگو پرداخت.
به نظر كارشناسان و ناظران مشكلات زائران در سال جاري به شدت كاهش يافته و اين نشان از هماهنگي خوب مقامات ايراني و عراقي به خصوص اريج مسجدي با مقامات عراقي دارد.




نظرات کاربران