خدمت‌رسانی 168 موکب ایرانی در نجف اشرف خدمت‌رسانی 168 موکب ایرانی در نجف اشرف خدمت‌رسانی 168 موکب ایرانی در نجف اشرف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خدمت‌رسانی 168 موکب ایرانی در نجف اشرف خدمت‌رسانی 168 موکب ایرانی در نجف اشرف خدمت‌رسانی 168 موکب ایرانی در نجف اشرف خدمت‌رسانی 168 موکب ایرانی در نجف اشرف خدمت‌رسانی 168 موکب ایرانی در نجف اشرف

خدمت‌رسانی 168 موکب ایرانی در نجف اشرف

معاون استاندار نجف اشرف با تجلیل از تلاش خادمان موکب‌های ایرانی و عراقی از خدمت‌رسانی 168 موکب ایرانی در نجف اشرف خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني حج، احمد جليل، معاون استاندار نجف اشرف با اشاره به اينكه تعداد زائران ايراني بيشتر از سال هاي گذشته است، اظهار كرد: امسال سطح هماهنگي‌ها بين مقامات بلندپايه ايران و دولت عراق افزايش چشمگيري داشته است.
وي با بيان اينكه استانداري نجف نيز همكاري بسيار نزديكي با ايراني‌ها دارد، افزود: برپايي‌ چنين موكب‌هايي سبب شده است تا روابط بين ايران و عراق افزايش يابد و اين افزايش سطح روابط حوزه‌هاي سياسي و اجتماعي را در مي‌گيرد.
معاون استاندار نجف اشرف با تاكيد بر اينكه مردم ايران و عراق با يكديگر انس گرفته‌اند، ابراز كرد: آرزوي قلبي من در سال گذشته اين بود كه امسال پذيراي تعداد بيشتري از زائران اباعبدالله الحسين(ع) باشيم كه اين آرزو محقق شد.
وي با بيان اينكه بازديد از موكب‌ها را در دستور كار خود قرار داده است و از بيشتر موكب‌ها نيز بازديد كرده‌ايم، گفت: تا اين لحظه با توجه به بازديدهايي كه داشتم نزديك به 170 موكب ايراني در نجف اشرف مستقر هستند، اما به نظر تعداد موكب‌هاي ايراني در نجف بيشتر از اين تعداد باشد.
جليل بيان كرد: در روزهاي آينده آمار دقيق موكب‌هاي ايراني مستقر در نجف اشرف را اعلام خواهيم كرد.
وي با اشاره به موكب‌هايي كه ديگر كشورها در نجف اشرف برپا كرده‌اند، افزود: با توجه به گشت‌زني‌هايي كه داشتيم شاهد حضور موكب‌هايي از بيشتر كشورهاي جهان هستيم كه جاي خوشحالي دارد.
معاون استاندار نجف اشرف با بيان اينكه ما شاهد استقرار موكبي از آمريكا(ميشيگان) در نجف اشرف هستيم، اظهار كرد: بايد توجه كنيم كه اين موكب با نام آمريكا مستقر نشده، بلكه نام ائمه اطهار(ع) را در موكب خود استفاده كرده است.
وي با اشاره به اينكه ما در حال بررسي و شناسايي موكب‌ها هستيم، بيان كرد: با شناسايي تمامي موكب‌ها آمار دقيق موكب‌هاي خارجي مشخص و اعلام مي‌شود.
جليل با ابراز اميدواري از سربلندي هرچه بيشتر جمهوري اسلامي ايران در عرصه بين‌المللي تصريح كرد: براي تمام مردم ايران نيز آرزوي سلامتي و موفقيت دارم.




نظرات کاربران