اربعین سپری برای دفع توطئه دشمنان اربعین سپری برای دفع توطئه دشمنان اربعین سپری برای دفع توطئه دشمنان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اربعین سپری برای دفع توطئه دشمنان اربعین سپری برای دفع توطئه دشمنان اربعین سپری برای دفع توطئه دشمنان اربعین سپری برای دفع توطئه دشمنان اربعین سپری برای دفع توطئه دشمنان

اربعین سپری برای دفع توطئه دشمنان

«زینت فردوس لیزا» استاد دانشگاه بنگلادش اتحاد مسلمانان در اربعین را سپر دفع توطئه دشمنان دانست و اظهار کرد: این تصور که بخواهند دین و اسلام را نابود کنند، تصور باطلی است زیرا راهپیمایی اربعین سپر اسلام است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، «زينت فردوس ليزا» استاد دانشگاه بنگلادش درحاشيه همايش علمي وبين المللي اربعين به تاثير راهپيمايي اربعين در وحدت و انسجام اسلامي اشاره كرد وگفت: راهپيمايي اربعين بزرگترين راهپيمايي است كه مي توان در آن تمامي اقوام اسلامي با آداب و رسوم مختلف را مشاهده كرد.
زينت فردوس با بيان اين كه در اربعين همه مليت ها با رسم و آئين هاي خود شركت مي كنند اما در عمل همه همدل و همنوا هستند، اظهار كرد: اگر مشكلي براي كسي ايجاد شود كسي نمي پرسد كجايي هستيد بلكه به وي كمك مي كند. اين عشق به دين و امام حسين(ع) است كه مردم را زير يك لوا جمع كرده است.
وي حركت و اتحاد مسلمانان در اربعين را سپر دفع توطئه دشمنان دانست و اظهار كرد: اين تصور كه بخواهند دين و اسلام را نابود كنند، تصور باطلي است زيرا راهپيمايي اربعين سپر اسلام است.
زينت فردوس درباره برگزاري نشست انديشمندان اسلامي در زمينه وحدت تاكيد كرد: اگر به تاثير چنين نشست هايي مطمئن نبودم هيچگاه در آن شركت نمي كردم.
اين استاد دانشگاه در مورد پياده روي اربعين گفت: پيش از هر چيزي بايد منش و رفتار خود را اصلاح كنيم تا بتوانيم نشان دهيم دين ما دين اخلاق و رفتاراجتماعي مناسب است. پس همه ما بايد رفتار حسيني داشته باشيم تا بتوانيم از طريق رسانه اربعين آن را به جهانيان معرفي كنيم و اين بزرگترين تبليغ ديني است.
گفتني است همايش علمي و بين المللي اربعين به همت كميته فرهنگي آموزشي اربعين در كربلا طي دو روز برگزار شد.




نظرات کاربران