دیدار اعضای ستاد خبری اربعین با نماینده بعثه رهبری دیدار اعضای ستاد خبری اربعین با نماینده بعثه رهبری دیدار اعضای ستاد خبری اربعین با نماینده بعثه رهبری بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار اعضای ستاد خبری اربعین با نماینده بعثه رهبری دیدار اعضای ستاد خبری اربعین با نماینده بعثه رهبری دیدار اعضای ستاد خبری اربعین با نماینده بعثه رهبری دیدار اعضای ستاد خبری اربعین با نماینده بعثه رهبری دیدار اعضای ستاد خبری اربعین با نماینده بعثه رهبری

دیدار اعضای ستاد خبری اربعین با نماینده بعثه رهبری

همزمان با اربعین حسینی در عراق ، اعضای ستاد خبری کمیته فرهنگی آموزشی اربعین با حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، حجت الاسلام نجفي روحاني در اين ديدار ضمن قدرداني از زحمات ستاد خبري كميته فرهنگي اربعين و مهم شمردن كار رسانه و اطلاع رساني ، گفت: رسانه منبري است كه مخاطبان فراواني دارد و مي تواند پيام عاشورا و اربعين را به جهانيان برساند.
وي اظهار داشت: هر چه پيام عاشورا دقيق و با محتواي صحيح به تعداد بيشتري از مخاطبان منتقل شود، اجر و پاداش نيز بيشتر خواهد شد.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري با اشاره به اينكه جنگ تمام عيار رسانه اي درفضاي مجازي، گفت: رسالت رسانه ها و خبرنگاران مسلمان درجهان كنوني بسيارخطير و سنگين است و ما بايد در اين جنگ با مجهز شدن به ابزار روز تلاش كنيم تا پيروز شويم.
وي اهميت جنگ رسانه اي را يادآور شد و در مقايسه آن با جنگ نظامي گفت: درهر جنگ نظامي نيز قبل از كار عملياتي، رسانه ها زمينه سازي مي كنند و در بعد رواني روي افراد كار كرده و سعي مي كنند روحيه طرف مقابل را تضعيف و روحيه نظاميان خود را تقويت كنند.
وي با بيان نقش رسانه ها در پيام رساني افزود: حضرت زينب (س) پس از واقعه عاشورا با صلابت تمام و سخنان قاطع و مستدل حتي دشمن را تحت تاثير قرار داد و با ورود به شام، پس از چند روز فضاي عمومي عوض شد به گونه اي كه نتيجه آن قيام هايي مانند، قيام مختار بود.
در اين ديدار آقاي خامنه، مسئول ستاد خبري كميته فرهنگي آموزشي اربعين از فعاليت هاي رسانه اي براي پوشش برنامه هاي اين كميته و مراسم اربعين گزارشي ارائه كرد وعملكرد خبرنگاران را نسبت به سال هاي قبل با كيفيت ترارزيابي كرد.




نظرات کاربران