از مردم و دولت عراق بخاطر میزبانی از زائران ابا عبدالله(ع) سپاسگزاریم از مردم و دولت عراق بخاطر میزبانی از زائران ابا عبدالله(ع) سپاسگزاریم از مردم و دولت عراق بخاطر میزبانی از زائران ابا عبدالله(ع) سپاسگزاریم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
از مردم و دولت عراق بخاطر میزبانی از زائران ابا عبدالله(ع) سپاسگزاریم از مردم و دولت عراق بخاطر میزبانی از زائران ابا عبدالله(ع) سپاسگزاریم از مردم و دولت عراق بخاطر میزبانی از زائران ابا عبدالله(ع) سپاسگزاریم از مردم و دولت عراق بخاطر میزبانی از زائران ابا عبدالله(ع) سپاسگزاریم از مردم و دولت عراق بخاطر میزبانی از زائران ابا عبدالله(ع) سپاسگزاریم

از مردم و دولت عراق بخاطر میزبانی از زائران ابا عبدالله(ع) سپاسگزاریم

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی گفت: از مردم بزرگوار ایران بخاطر عشق به اهل بیت(ع) و فداکاری در مسیر امام حسین(ع) قدردانی و از مردم و دولت عراق نیز بخاطر میزبانی از زائران ابا عبدالله(ع) سپاسگزاری می کنیم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني روز شنبه در پايان نشست سران سه قوه كه با حضور آيت‌الله صادق آملي لاريجاني رييس قوه قضاييه و علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي برگزار شد در جمع خبرنگاران با قدرداني از حضور مردم بزرگوار ايران در راهپيمايي عظيم و جهاني اربعين حسيني(ع)، اظهار كرد: راهپيمايي اربعين بزرگ ترين اجتماع جهاني است كه در طول چند روز در عراق انجام مي‌شود. از مردم بزرگوار ايران بخاطر عشق به اهل بيت(ع) و فداكاري در مسير امام حسين(ع) قدرداني و از مردم و دولت عراق نيز بخاطر ميزباني از زائران ابا عبدالله(ع) سپاسگزاري مي كنيم.
رييس جمهوري همچنين با قدرداني از تلاش تمامي نهادها و دستگاه‌هاي عمومي، دولتي و مردمي بخاطر خدمتگزاري به زائران حسيني ابراز اميدواري كرد عشق مردم نسبت به اهل بيت(ع) پايدار بوده و همواره بتوان از سرمايه‌هاي معنوي بزرگي كه از خاندان رسالت نشأت گرفته بهره‌مند شد.
همچنين رحماني فضلي وزير كشور كه جهت بازديد به مرز مهران رفته بود، با اشاره به اهتمام نيروي انتظامي، نظامي و اطلاعاتي در برگزاري راهپيمايي اربعين در نظم و امنيت، از ميزباني مطلوب مردم ايلام و خوزستان از زوار حسيني (ع) و نيز همكاري بسيار مطلوب آنان تقدير و تشكر كرد.
وي در ادامه افزود: همه زحماتي كه براي برپايي با شكوه كنگره عظيم اربعين كشيده شده از روي اعتقادات و كليه اعمال، دلي بوده است.
وي با بيان اينكه در حوزه امنيتي و انتظامي، روند بسيار مطلوب بوده است، گفت: در حوزه كنترل خروج غيرقانوني از مرزها بدون مجوز، واقعا مي‌توانيم بگوييم كه هيچ موردي نداشتيم و يا بسيار اندك بوده است.
رحماني فضلي اضافه كرد: با توجه به اينكه صد هزار نفر بدون مدارك قانوني به مرزها علي الخصوص مرز مهران، مراجعه كردند با مديريت خوب يگان ويژه نيروي انتظامي و استقرار گيت‌هاي كنترلي پنج گانه در مسير پنج كيلومتري منتهي به پايانه مرزي، اين تعداد از نفرات فاقد مدارك، به استان‌هاي خود بازگردانده شدند؛ اين كار نيز بسيار خوب انجام شد كه لازم است از نيروي انتظامي و ديگر نيروهاي نظامي و اطلاعاتي تشكر كنيم.
وي ضمن تقدير از استانداران و مردم دو استان ايلام و خوزستان كه همكاري بسيار مطلوبي داشتند، گفت: در بحث گذرنامه و ويزا با هماهنگي سفارت ايران و عراق و نيز نيروي انتظامي، اين امر بسيار خوب مديريت شد به گونه‌اي كه گذرنامه و ويزا به صورت انفرادي صادر شد كه اين عمل كمك بسيار بزرگي به ما كرد.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس، وزير كشور به بازگشت زائران اشاره كرد و گفت: هرسال هنگام بازگشت زائران با مشكل ترافيك مواجه بوديم كه الحمدالله با مديريت خوب اين معضل نيز رفع و زوار با آرامش كامل وارد كشور شدند، همچنين وسايل نقليه نيز به اندازه كافي براي انتقال زائران به استان‌هاي مقصد آماده شده است.


| شناسه مطلب: 71654




اربعين



نظرات کاربران