یک میلیون و 800 هزار زائر اربعینی به کشور بازگشتند یک میلیون و 800 هزار زائر اربعینی به کشور بازگشتند یک میلیون و 800 هزار زائر اربعینی به کشور بازگشتند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یک میلیون و 800 هزار زائر اربعینی به کشور بازگشتند یک میلیون و 800 هزار زائر اربعینی به کشور بازگشتند یک میلیون و 800 هزار زائر اربعینی به کشور بازگشتند یک میلیون و 800 هزار زائر اربعینی به کشور بازگشتند یک میلیون و 800 هزار زائر اربعینی به کشور بازگشتند

یک میلیون و 800 هزار زائر اربعینی به کشور بازگشتند

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: یک میلیون و 800 هزار زائر اربعینی تا ظهر روز شنبه به کشور بازگشتند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حسين ذوالفقاري در حاشيه بازديد وزير كشور از مرز شلمچه به خبرنگار ايرنا گفت: از ابتداي ماه صفر تا روز اربعين 2 ميليون و 300 هزار زائر با احتساب زائران افغاني مقيم ايران به عراق عزيمت كردند كه بيشتر اين زائران در 2 روز گذشته به كشور بازگشتند و پيش بيني مي شود تا غروب فردا اغلب زائران ياد شده به كشور بازگردند.
وي اظهار داشت: پيش بيني مي شود تعدادي از زائران تا آخر ماه صفر در عراق باشند و سپس به كشور بازگردند.
ذوالفقاري گفت: خوشبختانه تا اين لحظه زائران اربعين حسيني در امنيت كامل بوده و از نظر خدمات رساني به لحاظ حمل و نقل، اسكان، تغذيه و بهداشت و درمان نسبت به سال گذشته خدماتي كاملا متفاوت دريافت كردند.
معاون امنيتي و انتظامي وزير كشور گفت: از ستاد اربعين استان خوزستان و استاندار خوزستان و فرماندار 2 شهرستان خرمشهر و دشت آزادگان رضايت داريم و به از مردم غيور و ولايتمدار اين استان هم به دليل ارائه خدمات به زائران قدرداني مي كنيم.
عبدالرضا رحماني فضلي وزير كشور به منظور بررسي آخرين وضعيت ورود زائران اربعين حسيني بعدازظهر شنبه وارد فرودگاه بين المللي آيت الله جمي آبادان شد.
استان خوزستان داراي 2 پايانه مرزي در چذابه و شلمچه است كه امسال بيش از يك ميليون زائر براي شركت در مراسم اربعين حسيني از طريق اين دو پايانه عازم عراق شدند.


| شناسه مطلب: 71656




اربعين



نظرات کاربران