قدردانی از میزبانی عراقی‌ها و خدمات رسانی موکب‌های ایرانی قدردانی از میزبانی عراقی‌ها و خدمات رسانی موکب‌های ایرانی قدردانی از میزبانی عراقی‌ها و خدمات رسانی موکب‌های ایرانی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
قدردانی از میزبانی عراقی‌ها و خدمات رسانی موکب‌های ایرانی قدردانی از میزبانی عراقی‌ها و خدمات رسانی موکب‌های ایرانی قدردانی از میزبانی عراقی‌ها و خدمات رسانی موکب‌های ایرانی قدردانی از میزبانی عراقی‌ها و خدمات رسانی موکب‌های ایرانی قدردانی از میزبانی عراقی‌ها و خدمات رسانی موکب‌های ایرانی

قدردانی از میزبانی عراقی‌ها و خدمات رسانی موکب‌های ایرانی

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین در پیامی از مهمان‌نوازی و میزبانی دولت و مردم عراق و نیز خدمات رسانی موکب‌های ایرانی در این ایام تشکر کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حسن پلارك رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات و رئيس كميته مشاركت‌هاي مردمي، اسكان و تغذيه ستاد اربعين در پيامي از مهمان‌نوازي و ميزباني دولت و مردم عراق و نيز خدمات رساني موكب‌هاي ايراني در اين ايام تشكر كرد.
متن پيام به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
آنچه در سوگ تو اي پاكتر از پاك گذشت
به خدا در همه جا يك سند تاريخ است
دگر باره سيل عشاق طريقت از مرزها گذشتند و چشم دنيا را خيره ساختند.
و دوباره مردم عاشق و موكب داران سخت كوش و باورمند آنچه داشتند در طبق اخلاص نهادند كه بسي جاي تشكر دارد؛ چه آنجا كه شما خدمتگزاران صديق و خادمان حسيني، خواب را از چشمان پر اشك گرفتيد تا احدي در بين راه بي‌پناه نماند و يا جايي كه دست اندركاران نهاد و دستگاههاي ذيربط براي تسهيل در خدمت رساني به زائرين و روان‌سازي حركت زوار، نهايت تلاش و تعاون را به خرج دادند.
به راستي با كدامين قلم و واژه مي‌توان آنها را ستود؟! يا با كدامين وزنه مي‌توان اجر خادمان سيدالشهدا(ع) را در هر لباس و مذهب و مسلك توزين كرد؟ مرحبا به قامت بلند و عباس گونه همت و مساعي آنان؛ آفرين بر عزم و جهد والايشان.
ستاد بازسازي عتبات عاليات لازم مي‌داند به مصداق "من لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق " از عموم عزيزان به ويژه دولت و ملت عراق كه با ميزباني مهربانانه و سخاوتمندانه خويش دوستداران ابا عبدالله الحسين را پذيرايي كردند قدرداني كند و براي يكايك خادمان ارجمند از محضر باريتعالي آرزوي توفيق روزافزون را دارد.


| شناسه مطلب: 71659




اربعين



نظرات کاربران