بررسی رفتار کاربران ؛

 انتشار ۶۰۰ هزار پست مرتبط با اربعین در فضای مجازی بررسی رفتار کاربران ؛

 انتشار ۶۰۰ هزار پست مرتبط با اربعین در فضای مجازی بررسی رفتار کاربران ؛

 انتشار ۶۰۰ هزار پست مرتبط با اربعین در فضای مجازی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بررسی رفتار کاربران ؛

 انتشار ۶۰۰ هزار پست مرتبط با اربعین در فضای مجازی بررسی رفتار کاربران ؛

 انتشار ۶۰۰ هزار پست مرتبط با اربعین در فضای مجازی بررسی رفتار کاربران ؛

 انتشار ۶۰۰ هزار پست مرتبط با اربعین در فضای مجازی بررسی رفتار کاربران ؛

 انتشار ۶۰۰ هزار پست مرتبط با اربعین در فضای مجازی بررسی رفتار کاربران ؛

 انتشار ۶۰۰ هزار پست مرتبط با اربعین در فضای مجازی
بررسی رفتار کاربران ؛

انتشار ۶۰۰ هزار پست مرتبط با اربعین در فضای مجازی

بررسی رفتار کاربران فضای مجازی در شبکه های اجتماعی توئیتر، اینستاگرام و تلگرام طی ۲ هفته گذشته، از انتشار نزدیک به ۶۰۰ هزار پست مرتبط با واقعه اربعین حسینی حکایت دارد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، بازتاب فعاليت كاربران شبكه هاي اجتماعي با موضوع اربعين در بستر توئيتر، اينستاگرام و تلگرام از سوي سامانه رصد و تحليل فضاي مجازي (پايشگر) مورد بررسي قرار گرفت.
برمبناي تحليل صورت گرفته، از ابتداي پياده روي زائران ايراني به سمت كربلاي معلي تاكنون (حدود ۲ هفته) كاربران فضاي مجازي در شبكه هاي اجتماعي مختلف با انتشار كليدواژه هايي چون اربعين، پياده روي، موكب و عمود اربعين، محتواي قابل توجهي را درخصوص اين واقعه ديني به اشتراك گذاشتند.
بررسي ها نشان مي دهد كه در ۳ شبكه اجتماعي توئيتر، تلگرام و اينستاگرام كه بيشترين طرفدار را در ميان كاربران ايراني دارند، نزديك به ۶۰۰ هزار پست با محتواي اربعين منتشر شده است.
براين اساس كاربران شبكه اجتماعي تلگرام ۳۰۰ هزار پست با موضوع اربعين منتشر كرده اند كه تعداد بازديدهاي صورت گرفته يك ميليارد و تعداد كانالهايي كه به انتشار محتواي اربعين پرداخته اند ۳۴ هزار كانال اعلام شده است.
درهمين حال تعداد ۲۱۳ هزار پست با هشتگ هاي مرتبط با اربعين در شبكه اجتماعي توئيتر منتشر شده است كه ۱۷۵ هزار لايك داشته و ۵۱ هزار كاربر به انتشار اين محتوا پرداخته اند.
از سوي ديگر ۳۶ هزار كاربر در شبكه اجتماعي اينستاگرام نيز ۷۷ هزار پست مرتبط با اربعين منتشر كرده اند كه درمجموع ۶۵ ميليون لايك به همراه داشته است.
مجموع تعداد محتواي منتشر شده در سه بستر از ۶ آبان ماه تا روز ۲۰ آبان ماه مطابق با نمودار زير است:

برآوردها نشان مي دهد كه كاربران فضاي مجازي در روزهاي ۱۷ و ۱۸ آبان ماه همزمان با روز اربعين بيشترين انتشار محتوا را در اين شبكه هاي اجتماعي داشتند و نزديك به ۴۵ هزار پست در روز ۱۸ آبان ماه از سوي كاربران در اين رابطه منتشر شده است.
منبع: مهر


| شناسه مطلب: 71661




اربعين رسانه ها



نظرات کاربران