پذیرایی بیش از 2500 زائر پیاده پذیرایی بیش از 2500 زائر پیاده پذیرایی بیش از 2500 زائر پیاده بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پذیرایی بیش از 2500 زائر پیاده پذیرایی بیش از 2500 زائر پیاده پذیرایی بیش از 2500 زائر پیاده پذیرایی بیش از 2500 زائر پیاده پذیرایی بیش از 2500 زائر پیاده

پذیرایی بیش از 2500 زائر پیاده

در ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خدمتیاران افتخاری اداره امانات حرم مطهر رضوی میزبان بیش از 2 هزار و 500 نفر از زائران پیاده حضرت علی بن موسی الرضا(ع) هستند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، رئيس اداره امانات حرم مطهر رضوي در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: به همت خدمتياران افتخاري اداره امانات و اشياء پيدا شده حرم مطهر رضوي 5 ايستگاه استقبال از زائران پياده حضرت علي بن موسي الرضا(ع) در سطح شهر آماده سازي و تجهيز شده است.
سيداحمد موسوي در ادامه با اشاره به محل استقرار اين ايستگاه‏ها تصريح كرد: هزار و 500 نفر از زائران در محل سالن‏هاي ورزشي آستان قدس رضوي واقع در خيابان فردوسي و بيش از 1000 نفر در مدارس 4 گانه، فارابي، نصر، غفوري‏هاي يك و دو واقع در خيابان عبدالمطلب اسكان داده شده‎اند.
رئيس اداره امانات و اشياء پيدا شده حرم مطهر رضوي با اشاره به پذيرايي از اين زائران عزيز گفت: روزانه بيش از 6 هزار پرس غذاي گرم در سه وعده غذايي طبخ شده و بين اين عزيزان توزيع مي‏شود، همچنين در طول روز با انواع ميوه و تنقلات از زائران گرامي پذيرايي مي‎شود.
موسوي تاكيد كرد: با اعزام مبلغين خواهر و برادر از سوي سازمان فرهنگي آستان قدس رضوي فعاليت فرهنگي نظير اقامه نمازهاي يوميه، برگزاري مسابقات فرهنگي، حلقه هاي معرفت، عزاداري و مداحي، اهداي كتاب و پخش تبركي در اين ايستگاه انجام مي شود.
وي با بيان اين مطلب كه اعضاي اين ايستگاه هر آنچه در توان داشتند براي رفاه حال زائران در اين ايستگاه فراهم كرده اند، افزود: در ايستگاه امام حسن مجتبي(ع) علاوه بر پذيرايي زائران، امكانات بهداشتي و درماني با حضور پزشك و پرستار فراهم شده است.


| شناسه مطلب: 71773




مشهد امام رضا



مطالب مرتبط

نظرات کاربران