پاسخگویی به سؤالات شرعی در حرم علوی پاسخگویی به سؤالات شرعی در حرم علوی پاسخگویی به سؤالات شرعی در حرم علوی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پاسخگویی به سؤالات شرعی در حرم علوی پاسخگویی به سؤالات شرعی در حرم علوی پاسخگویی به سؤالات شرعی در حرم علوی پاسخگویی به سؤالات شرعی در حرم علوی پاسخگویی به سؤالات شرعی در حرم علوی

پاسخگویی به سؤالات شرعی در حرم علوی

بیش از ۶۰ مبلغ دینی در بیش از ۳۸ ایستگاه پاسخگویی به سؤالات شرعی پذیرای زائران حرم امام علی(ع) به مناسبت سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) هستند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني آستان مقدس علوي، «شيخ عبدالساده الجابري»، رئيس بخش امور ديني آستان مقدس علوي(ع) در اين باره گفت: بخش امور ديني فعاليت‌هاي متعددي را به مناسبت فرارسيدن سالروز رحلت نبي مكرم اسلام(ص) انجام داده كه يكي از آنها برپايي بيش از ۳۸ ايستگاه پاسخگويي به سؤالات شرعي در داخل صحن امام علي(ع)، صحن فاطمه الزهرا(س) و در ورودي‌ها و خروجي‌هاي نجف اشرف است.
وي افزود: اين بخش همچنين اقدام به انتشار و توزيع ويژه‌نامه‎‌هايي در ارتباط با سالروز رحلت نبي مكرم اسلام(ص) و ديگر كتب و منشورات آستان علوي ميان زائران كرده است.
جابري در پايان از سازماندهي نحوه ورود و خروج دسته‌هاي عزاداري از صحن علوي، اقامه نماز جماعت در رواق ابيطالب(ع) و صحن فاطمه زهرا(س) به عنوان ديگر فعاليت‎هاي بخش امور ديني آستان علوي خبر داد.
گفتني است، امروز(۲۷ آبان) در عراق بنا بر فتواي آيت‌الله سيستاني مصادف با ۲۸ صفر؛ سالروز رحلت نبي مكرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبي(ع) است و شهروندان عراقي به همين مناسبت در مناطق مختلف، محافل عزا برپا مي‌كنند/.


| شناسه مطلب: 71788




معارف نجف



مطالب مرتبط

نظرات کاربران