باراش پاییزی باران در کربلای معلا باراش پاییزی باران در کربلای معلا باراش پاییزی باران در کربلای معلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
باراش پاییزی باران در کربلای معلا باراش پاییزی باران در کربلای معلا باراش پاییزی باران در کربلای معلا باراش پاییزی باران در کربلای معلا باراش پاییزی باران در کربلای معلا

باراش پاییزی باران در کربلای معلا

امروز بار دیگر باران پاییزی در کربلای معلا و سایر شهرهای عراق شروع به باریدن کردند و رنگ و بوی خاصی به این شهرها داد و باعث خوشحالی و شادابی اهالی این مناطق شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، بارش باران پاييزي از روز گذشته به صورت مقطعي در شهرهاي كربلاي معلا، نجف اشرف و ساير شهرهاي عراق شروع به باريدن كرد و حال و هواي خاصي به اين مناطق داد.
براساس اين گزارش، سامانه بارشي باران از روز گذشته در كشور عراق شروع به باريدن كرده است و طبق اعلام هواشناسي اين باران ها در روزهاي آينده نيز به صورت مقطعي ادامه خواهد داشت.
همزمان با آغاز بارش هاي پاييزي در عراق، شاهد كاهش دماي هوا هستيم و اين روزها در شهرهاي نجف اشرف، كربلاي معلي، كاظمين و سامرا هوا كمي سرد شده است و توصيه مي شود كه زائران عتبات عاليات حتما لباس گرم به همراه داشته باشند.


| شناسه مطلب: 71803




كربلا عتبات باران



مطالب مرتبط

نظرات کاربران