بازگشت بیش از 9 هزار زائرخارجی کربلا از مرز آستارا بازگشت بیش از 9 هزار زائرخارجی کربلا از مرز آستارا بازگشت بیش از 9 هزار زائرخارجی کربلا از مرز آستارا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازگشت بیش از 9 هزار زائرخارجی کربلا از مرز آستارا بازگشت بیش از 9 هزار زائرخارجی کربلا از مرز آستارا بازگشت بیش از 9 هزار زائرخارجی کربلا از مرز آستارا بازگشت بیش از 9 هزار زائرخارجی کربلا از مرز آستارا بازگشت بیش از 9 هزار زائرخارجی کربلا از مرز آستارا

بازگشت بیش از 9 هزار زائرخارجی کربلا از مرز آستارا

مدیر پایانه مرزی آستارا از پایان مراجعت زائران خارجی اربعین حسینی به کشورهای خود، با گذر 9 هزار و 309 زائر از مرز زمینی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، جلال ديانسايي در مصاحبه با ايرنا گفت: 586 زائر از گمرك بيله سوار استان اردبيل به ايران وارد و راهي كربلا شده بودند و از مرز آستارا به كشورهاي خود بازگشتند.
وي با اشاره به اينكه هشت هزار و 723 زائر خارجي اربعين از مرز آستارا به كربلا عازم شده بودند، اظهار كرد: با مشاركت خادمان آستان امام زادگان و بسيجيان آستارا، حدود 10 هزار بسته فرهنگي شامل مهر، تسبيح، سجاده، نبات و عكس بين الحرمين در موكب پايانه مرزي هنگام بدرقه زائران توزيع شد.
جمشيد مهدوي رئيس اداره اوقاف و امور خيريه آستارا نيز گفت: 6 هزار زائر خارجي اربعين در بازگشت از كربلا در زائر سرا، حسينيه و حرم امام زادگان ابراهيم و قاسم (ع) آستارا اسكان يافته و از غذاي گرم موكب استفاده كردند.
شهرستان مرزي بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعيت در شمال غربي استان گيلان و نوار مرزي جمهوري آذربايجان، سومين مرز پرتردد كشور است و ساليانه نزديك به 800 هزار مسافر داخلي و خارجي از مرز آن تردد مي كنند.


| شناسه مطلب: 71839




اربعين



نظرات کاربران