تقدیر روحانیان و مداحان عتبات از سردار سلیمانی تقدیر روحانیان و مداحان عتبات از سردار سلیمانی تقدیر روحانیان و مداحان عتبات از سردار سلیمانی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تقدیر روحانیان و مداحان عتبات از سردار سلیمانی تقدیر روحانیان و مداحان عتبات از سردار سلیمانی تقدیر روحانیان و مداحان عتبات از سردار سلیمانی تقدیر روحانیان و مداحان عتبات از سردار سلیمانی تقدیر روحانیان و مداحان عتبات از سردار سلیمانی

تقدیر روحانیان و مداحان عتبات از سردار سلیمانی

روحانیان و مداحان اعزامی به عتبات عالیات، امروز در حاشیه جلسه ای که در کربلای معلا برگزار شد، با صدور پیامی پیروزی محور مقاومت و پایان سیطره داعش را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، روحانيان و مداحان اعزامي به عتبات عاليات، امروز در حاشيه جلسه اي كه از سوي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا برگزار شد، با صدور پيامي پيروزي محور مقاومت و پايان سيطره داعش را تبريك گفتند.
روحانيان و مداحان اعزامي در اين بيانيه اعلام كردند كه پايان سيطره سياه، خونين و خيانت بار داعش بر كشورهاي عراق و سوريه نويد بخش آغاز فصل جديدي از تحولات درخشان در منطقه و جهان است.
در اين بيانيه اي تصريح شده است كه اين طلوع مجدد اسلام ناب و مقاومت اسلامي به بركت خون شهدايي است كه مظلومانه و مقتدرانه در برابر وحشي‌ترين گروه تروريستي جهان به جهاد پرداختند و پرچم كفر داعشي را سرنگون كردند.
روحانيان و مداحان اعزامي به عتبات ضمن تبريك اين پيروزي شادي آفرين به تمام ملت‌هاي منطقه و به خصوص مردم مظلوم عراق و سوريه؛ از نقش موثر و حياتي مرجعيت شيعه حضرت آيت الله سيستاني تقدير كردند.
همچنين در اين بخش آمده است: مديريت راهبردي و امام گونه رهبر معظم انقلاب ‌حضرت آيه الله العظمي خامنه‌اي «مدظله العالي» در كنار خلوص و ولايت مداري سردار رشيد اسلام حاج قاسم سليماني نقشي اساسي و مهم در تحقق اين پيروزي بزرگ داشته است.




نظرات کاربران