سه شنبه|21 آذر 1396|23 ربیع الاول 1439|12 December 2017
زمان انتشار: 1396/09/09 - 17:06 |

نماينده بعثه در كربلا:

كوتاهي در خدمت به زائران اباعبدالله الحسين حق الناس است

حجت الاسلام والمسلمين بهجتي مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا در نشست مديران اجرايي كاروان هاي اعزامي به كربلا گفت: اگر مديري در ارايه خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسين (ع) كوتاهي كند در حق آن زائر حق الناس كرده و بايد در قيامت پاسخگو باشد.
به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، حجت الاسلام والمسلمين بهجتي افزود: خدمت رساني به زائران امام حسين (ع) سعادتي است كه نصيب هر شخصي نمي شود زيرا در قيامت همه در حسرتند كه اي كاش خدمت گذار زائران حضرت اباعبدالله الحسين بودند.

وي خاطر نشان كرد: اگر مديردر خدمت رساني به زائران حسيني مرتكب كوتاهي شود خداوند از او نخواهد گذشت زيرا عالم هستي بي حساب كتاب نيست و همه در محضر حق تعالي هستيم.

حجت الاسلام والمسلمين بهجتي با تاكيد بر اينكه مديران در اين سفرمعنوي بايد مقدمات معرفت افزايي زائران را فراهم كنند، تصريح كرد: در صورت برنامه ريزي دقيق و زمانبندي، زائران مي توانند از كمترين زمان ممكن بهترين استفاده را برده و به خوبي از تمام اوقات خود استفاده نمايند.

نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي با بيان اينكه براساس روايت ها حرم سيد الشهدا (ع) قطعه اي از بهشت است، گفت: معارف، احاديث، اخلاق، احكام و ... از جمله مواردي است كه مديران اجرايي كاروان ها بايد براي ايجاد معرفت افزايي زائران در نظر داشته باشند.

در خاتمه اين نشسست به سوالات مديران اجرايي كاروان ها پاسخ داده شد و در نشست با مسئولان بعثه به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.






برچسب ها:كربلا - بهجتي - حق الناس


نظرات
    فــــرم ورود اطلاعات:
    لطفا چند لحظه صبر کنيد...
    نام شما:
    پست الکترونيک:
    با استفاده از آدرس پست الکترونيک با ما در ارتباط باشيد
    نظرات:

    کد:

    لطفا چند لحظه صبر کنيد...
    نام شما:
    نام گیرنده:
    پست الکترونيک گیرنده:

    موضوع: