راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین پس از نماز جمعه راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین پس از نماز جمعه راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین پس از نماز جمعه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین پس از نماز جمعه راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین پس از نماز جمعه راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین پس از نماز جمعه راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین پس از نماز جمعه راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین پس از نماز جمعه

راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین پس از نماز جمعه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت : مردم استان تهران پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از تصمیم رئیس جمهور آمریکا در انتقال سفارت خانه این کشور به قدس شریف ،راهپیمایی می کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج حجت الاسلام سيد محسن محمودي گفت : سياست هاي خصمانه دولت آمريكا و حمايت از رژيم غاصب و اشغالگر قدس ، اوج دشمني با جهان اسلام است و مردم ايران اسلامي در اعتراض به اين تصميم پس از اقامه نماز سياسي عبادي جمعه راهپيمايي اعتراض آميز برپا مي كنند.
وي افزود : مردم استان تهران نيز پس از اقامه نماز جمعه در 38 نقطه از استان در صفوفي به هم فشرده ، در راهپيمايي اعتراض آميز شركت مي كنند تا ضمن اعلام حمايت از مردم مظلوم فلسطين ، ا نزجار خود را در تصميم رئيس جمهور آمريكا مبني بر انتقال سفارت خانه اين كشور به قدس شريف اعلام كنند.
وي تصريح كرد: دفاع از مردم مظلوم فلسطين ازآرمان هاي انقلاب اسلامي ملت ايران است و ملت ايران هيچ گاه از اين آرمان دست بر نمي دارند.
كنگره آمريكا در سال 1995 ميلادي، قانوني را به تصويب رساند كه به ‌موجب آن سفارتخانه آمريكا بايد به قدس منتقل شود، اما رؤساي جمهوري آمريكا هر يك پس از ديگري، اجراي اين مصوبه را هر 6 ماه به تعويق انداختند.
ترامپ رئيس جمهور آمريكا شب گذشته دستور انتقال سفارت خانه اين كشور به قدس شريف را امضا كرد كه اين اقدام با موجي از مخالفت هاي جهاني مواجه شد.
منبع: ايرنا


| شناسه مطلب: 72039




قدس



نظرات کاربران