ذکری معجزه‌گر که خواندن آن حاجت شما رو برآورده می‌کند ذکری معجزه‌گر که خواندن آن حاجت شما رو برآورده می‌کند ذکری معجزه‌گر که خواندن آن حاجت شما رو برآورده می‌کند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ذکری معجزه‌گر که خواندن آن حاجت شما رو برآورده می‌کند ذکری معجزه‌گر که خواندن آن حاجت شما رو برآورده می‌کند ذکری معجزه‌گر که خواندن آن حاجت شما رو برآورده می‌کند ذکری معجزه‌گر که خواندن آن حاجت شما رو برآورده می‌کند ذکری معجزه‌گر که خواندن آن حاجت شما رو برآورده می‌کند

ذکری معجزه‌گر که خواندن آن حاجت شما رو برآورده می‌کند

صلوات، از جانب خداوند رحمت است و از سوی فرشتگان پاک کردن گناهان و از طرف مردم دعا است .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج؛ يكي از سنت هاي اصيل و ارزشمند الله، صلوات بر پيامبر وآل او(صلي الله عليه و اله)است . صلوات بهترين ذكر براي برآوردن حاجات ، درمان امراض و رفع گرفتاري ها ست . مسلمانان هر روز، حداقل 9 مرتبه در نماز هاي يوميه آن را بر زبان جاري مي كنند. بياييد با ذكر صلوات ، خود را بيمه نماييم و ذكر صلوات را نصب العين خود قرار دهيم تا دعاهايمان مستجاب شود .
صلوات
حضرت علي (عليه السلام) فرمود :دعايي مستجاب است كه در اول و آخر آن، بر محمد و آل او (صلي الله عليه و اله) صلوات فرستاده شود .
ودر جايي ديگر امام صادق (ع) مي فرمايد؛ هر كس مي خواهد درهاي آسمان به روي او گشوده شود بر محمد وآل محمد(ص) صلوات بفرستد.
پند هاي صلواتي
صلوات، بهترين هديه از طرف خداوند براي انسان است . صلوات، تحفه اي از بهشت است . صلوات، روح را جلا مي دهد . صلوات، عطري است كه دهان انسان را خوشبو مي كند . صلوات، نوري در بهشت است . صلوات، نور پل صراط است . صلوات، شفيع انسان است . صلوات، ذكر الهي است . صلوات، موجب كمال دعا و استجابت آن مي شود . صلوات، موجب كمال نماز مي شود . صلوات، موجب تقرب انسان است . صلوات، رمز ديدن پيامبر در خواب است . صلوات، سپري در مقابل آتش جهنم است . صلوات، انيس انسان در عالم برزخ و قيامت است
صلوات، جواز عبور انسان به بهشت است .
صلوات، انسان را در سه عالم بيمه مي كند .
صلوات، انيس انسان در عالم برزخ و قيامت است
صلوات، از جانب خداوند رحمت است و از سوي فرشتگان پاك كردن گناهان و از طرف مردم دعا است . صلوات، برترين عمل در روز قيامت است .
صلوات، سنگين ترين چيزي است كه در قيامت بر ميزان عرضه مي شود . صلوات، محبوب ترين عمل است . صلوات، آتش جهنم را خاموش مي كند . صلوات، زينت نماز است . صلوات، گناهان را از بين مي برد . صلوات، فقر و نفاق را از بين مي برد . صلوات، بهترين داروي معنوي است .
آثار و خواص شگفت‌انگيز صلوات كه نمي دانستيد
چه خوب است كه انسان هميشه اهل صلوات، باشد . چرا كه پيامبر نيز دائم الصلوات ، بوده است.
چه خوب است كه هميشه زبان انسان مشغول ذكر صلوات، باشد و فضاي جامعه و محيط كار خود را معطّر به صلوات نمائيم. با ذكر صلوات، غم واندوه و حزن را از خود دور كنيد .
با يك صلوات، نوري در بهشت براي خود بيا فرينيد .
با يك صلوات گناهان خود را پاك وتولدي ديگر براي خود به وجود آوريد .
با يك صلوات پاداش هفتادودو شهيد را براي خود ثبت كنيد .
حال اي برادران و خواهران گرامي ، حيف نيست كه بجاي صلوات با اين همه ثواب و خواص خود را به اعمال بد وگفتاري كه ادعا ميكنيم حق است ولي نه تنها حق نيست بلكه باعث تيره شدن دلهايمان گرديده و ما را از مسير اهل بيت دور كرده مانع روزي ودوري از خداوند مي گردد .


| شناسه مطلب: 72062




دعا صلوات معجزه



مطالب مرتبط

نظرات کاربران