پخش اذان در مسجدالاقصی ممنوع نشده است پخش اذان در مسجدالاقصی ممنوع نشده است پخش اذان در مسجدالاقصی ممنوع نشده است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پخش اذان در مسجدالاقصی ممنوع نشده است پخش اذان در مسجدالاقصی ممنوع نشده است پخش اذان در مسجدالاقصی ممنوع نشده است پخش اذان در مسجدالاقصی ممنوع نشده است پخش اذان در مسجدالاقصی ممنوع نشده است

پخش اذان در مسجدالاقصی ممنوع نشده است

شیخ عکرمه صبری تاکید کرد که پخش اذان در مسجدالاقصی ممنوع نشده است و مانند گذشته ادامه دارد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل ازخبرگزاري شبستان خطيب مسجدالاقصي در گفت‌وگوي تلفني با شبكه «DMC» گفت: پس از تصميم رئيس جمهور آمريكا در مورد قدس اشغالي، اوضاع در قدس متشنج است و در خيابان‌ها تظاهرات و راهپيمايي برگزار مي‌شود.
وي افزود: درگيري‌ها در قدس ده‌ها زخمي برجاي گذاشته و تعدادي بازداشت شده‌اند. شيخ عكرمه صبري، اظهار كرد: محدوديت سني براي نمازگزاران اعمال نشده و تغييري در ضوابط آن ايجاد نشده است و هر كسي كه از اداي نماز در داخل مسجدالاقصي منع شود، در بيرون از آن نماز خواهد خواند.
وي افزود: اين اقدام، رژيم صهيونيستي را با مشكل مواجه خواهد كرد و به همين دليل تاكنون تغييري در محدوديت سني ايجاد نكرده است.
خطيب مسجدالاقصي در ادامه تاكيد كرد: پخش اذان در مسجدالاقصي ممنوع نشده است و مانند گذشته ادامه دارد.




نظرات کاربران