شرایط ثبت نام زوج های دانشجو برای سفر به عتبات عالیات اعلام شد شرایط ثبت نام زوج های دانشجو برای سفر به عتبات عالیات اعلام شد شرایط ثبت نام زوج های دانشجو برای سفر به عتبات عالیات اعلام شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شرایط ثبت نام زوج های دانشجو برای سفر به عتبات عالیات اعلام شد شرایط ثبت نام زوج های دانشجو برای سفر به عتبات عالیات اعلام شد شرایط ثبت نام زوج های دانشجو برای سفر به عتبات عالیات اعلام شد شرایط ثبت نام زوج های دانشجو برای سفر به عتبات عالیات اعلام شد شرایط ثبت نام زوج های دانشجو برای سفر به عتبات عالیات اعلام شد

شرایط ثبت نام زوج های دانشجو برای سفر به عتبات عالیات اعلام شد

برای ثبت نام در عتبات دانشگاهیان، دانشجو بودن یکی از زوجین کافیست و لزومی به دانشجو بودن دو نفر نیست.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از لبيك، همزمان با ايام ثبت نام هجدهمين دوره عتبات دانشگاهيان، بسياري از زوج هاي دانشجو قصد مي كنند كه به جاي برگزاري مراسم عروسي، زندگي خود را با زيارت اباعبدا..الحسين(ع)آغاز كنند.
اين زوج ها زندگي خود را با برگزاري يك مراسم ساده با اقتداء به ائمه اطهار (ع) و فارغ از تجملات و هزينه هاي سنگين آغاز و هزينه عروسي خود را صرف هزينه سفر به عتبات عاليات مي كنند. همين طور زوج هاي جواني هستند كه اولين سفر متاهلي خود را زيارت به عتبات عاليات قرار مي دهند.
بر اساس اين گزارش، براي ثبت نام در عتبات دانشگاهيان، دانشجو بودن يكي از زوجين كافيست و لزومي به دانشجو بودن دو نفر نيست.
دانشجويان متاهل كه هر دو دانشجو هستند فقط يكبار مجاز به ثبت نام در عتبات خواهند بود و نمي توانند به صورت جداگانه ثبت نام كنند.همچنين زائرين مي توانند به همراه همسر و دو فرزند در كاروان هاي متاهلي ثبت نام كنند.
گفتني است،ارائه تسهيلات به زوج هاي دانشجو به زائر اصلي و همسر به صورت جداگانه تعلق مي گيرد و در زوجيني كه فقط يك نفر دانشجوست، وام به فرد غير دانشجو هم تعلق مي گيرد.
ثبت نام عتبات دانشگاهيان از 25 آذرماه در سايت لبيك آغاز خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران