ما منتظریم؛ 

مهدویت یعنی می‌شود نقشه سیاسی دنیا را عوض کرد ما منتظریم؛ 

مهدویت یعنی می‌شود نقشه سیاسی دنیا را عوض کرد ما منتظریم؛ 

مهدویت یعنی می‌شود نقشه سیاسی دنیا را عوض کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ما منتظریم؛ 

مهدویت یعنی می‌شود نقشه سیاسی دنیا را عوض کرد ما منتظریم؛ 

مهدویت یعنی می‌شود نقشه سیاسی دنیا را عوض کرد ما منتظریم؛ 

مهدویت یعنی می‌شود نقشه سیاسی دنیا را عوض کرد ما منتظریم؛ 

مهدویت یعنی می‌شود نقشه سیاسی دنیا را عوض کرد ما منتظریم؛ 

مهدویت یعنی می‌شود نقشه سیاسی دنیا را عوض کرد
ما منتظریم؛

مهدویت یعنی می‌شود نقشه سیاسی دنیا را عوض کرد

برای ما که معتقد به آینده حتمی ظهور مهدی موعود (ع) هستیم، این یأسی که گریبانگیر بسیاری از نخبگان دنیاست، بی معناست. ما می گوییم نخیر، می شود نقشه سیاسی دنیا را عوض کرد، می شود با ظلم و مراکز قدرت ظالمانه درگیر شد .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از خبرگزاري شبستان: در كتاب «ما منتظريم؛ خورشيد مهدويت در منظومه فكري آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي» به اهتمام حسن ملايي آمده است:
خودِ اين عقيده (مهدويت) نيز آثار و خصوصياتي دارد كه اين خصوصيات براي همه ملت ها و ملت مسلمان ما، حياتبخش است و عمده اين خصوصيات و آثار هم، عبارت است از اميد به آينده. امروز هر فرد شيعه، مي داند كه در يك آينده اي- آن آينده، ممكن است خيلي نزديك باشد، ممكن است دوردست باشد، به هرحال قطعي است- اين بساط ظلم و بي عدالتي و زورگويي، كه امروز در دنيا هست، برچيده خواهد شد. مي داند كه اين وضعي كه مستكبران در دنيا به وجود آورده اند- كه هر كسي حرف حقي بزند و راه حقي را دنبال كند، از طرف آنها مورد فشار قرار مي گيرد و اراده فاسد خودشان را بر ملت ها تحميل مي كنند يك روزي از بين خواهد رفت و گردن كشان، طاغيان، ياغيان و قدرت هاي زورگوي عالم، ناگزير خواهند شد كه در مقابل حق، تسليم بشوند يا از سر راه حركت حق، برداشته بشوند هر فرد مسلمان- به خصوص هر فرد شيعه- اين را مي داند و به آن يقين دارد. اين خيلي اميدبخش است. اين موجب مي شود كه هر انسان خيرخواه و مصلح و علاقه مند به صلاح، كار و تلاش و مجاهدت خود را در راه صلاح، با اميد به آينده انجام دهد. ببينيد اين عقيده چه قدر ارزشمند، داراي تاثير و حياتبخش است.(1)
چند خصوصيت در اين عقيده مهدويت هست كه اين خصوصيات براي هر ملتي، در حكم خون در كالبد و در حكم روح در جسم است. يكي، اميد است.(2)
مجموعه بزرگي از نخبگان كه سررشته كار در دنيا در دست آنهاست، اسير ياس و نااميدي اند و اين ياس و نااميدي را به ملت هاي خود سرريز مي كنند و آنها را از اينكه بتوان نقشه ظالمانه و شيطاني امروز دنيا را عوض كرد، مايوس مي كنند. بديهي است كه انسان هاي مايوس نمي توانند هيچ حركتي در راه اصلاح انجام دهند. آن چيزي كه انسان ها را وادار به كار و حركت مي كند، نور و نيروي اميد است. اعتقاد به مهدي موعود(ع) دل ها را سرشار از نور اميد مي كند. براي ما كه معتقد به آينده حتمي ظهور مهدي موعود (ع) هستيم، اين يأسي كه گريبانگير بسياري از نخبگان دنياست، بي معناست. ما مي گوييم نخير، مي شود نقشه سياسي دنيا را عوض كرد، مي شود با ظلم و مراكز قدرت ظالمانه درگير شد و در آينده نه فقط اين معنا امكانپذير است، بلكه حتمي است. وقتي ملتي معتقد است نقشه ظالمانه و شيطاني امروز در كل عالم قابل تغيير است، آن ملت شجاعت مي يابد و احساس مي كنn دست تقدير، تسلط ستمگران را براي هميشه به طور مسلم ننوشته است.(3) شرط اول يك مبارزه اميد است و مساله وجود يك دنياي آنچناني و يك دوره عدل همگاني، بزرگ ترين اميد براي انسان هايي است كه به اين مساله معتقدند، لذا اعتقاد به وجود امام زمان(عج) و اعتقاد به اينكه يك روز امام زمان(عج) ظهور خواهد كرد و دنيا را پر از عدل و داد خواهد كرد يك وسيله حركت، يك عامل عمده نشاط و نيروي همه ملت هايي است كه به اين مساله عقيده دارند.(4)
پي نوشت ها:
۱.سخنراني رهبر معظم انقلاب، ۱۳۷۷/۹/۱۵
۲.بيانات در ديدار اقشار مختلف مردم به مناسبت ميلاد حضرت مهدي(عج)۱۳۷۶/۹/۲۵
۳.بيانات در ديدار اقشار مختلف مردم به مناسبت نيمه شعبان در مصلاي تهران،۱۳۸۱/۷/۳۰
۴.بيانات در خطبه هاي نماز جمعه،۱۳۶۷/۱۲/۱




نظرات کاربران