گردهمایی مبلغه‌های عتبات عالیات برگزار می شود گردهمایی مبلغه‌های عتبات عالیات برگزار می شود گردهمایی مبلغه‌های عتبات عالیات برگزار می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گردهمایی مبلغه‌های عتبات عالیات برگزار می شود گردهمایی مبلغه‌های عتبات عالیات برگزار می شود گردهمایی مبلغه‌های عتبات عالیات برگزار می شود گردهمایی مبلغه‌های عتبات عالیات برگزار می شود گردهمایی مبلغه‌های عتبات عالیات برگزار می شود

گردهمایی مبلغه‌های عتبات عالیات برگزار می شود

گردهمایی مبلغه‌های عتبات عالیات روز پنجشنبه در دو نوبت صبح و عصر در قم برگزار می شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، گردهمايي مبلغه‌هاي عتبات عاليات روز پنجشنبه 1396/09/30 در ساختمان حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت قم برگزار خواهد شد.
موضوعات مطرح در اين همايش عبارتند از: اثربخشي تبليغ، نحوه ارتباط گيري، آسيب شناسي، انتقال تجارب، بايدها و نبايدهاي فعاليتهاي فرهنگي مي باشد.
مديريت آموزش معاونت فرهنگي حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت از معينه هايي كه داراي شرايط ذيل باشند براي شركت در اين همايش دعوت كرده است.
شرايط معينه ها عبارتند از: سابقه حداقل يك بار اعزام به حج تمتع ، اتمام آموزش بدو خدمت ، امكان و تمايل اعزام به عتبات عاليات در سال 96 و 97 و عدم منع اعزام.
گفتني است، با توجه به محدوديت مكان، پس از ثبت نام، حق انتخاب با مديريت آموزش مي باشد و به افراد منتخب، جهت حضور در گردهمايي اطلاع رساني خواهد شد.
جهت ثبت نام اينجا كليك كنيد.


| شناسه مطلب: 72267




معينه عتبات



نظرات کاربران