ثبت نام کنندگان تاریخ های اعزام را بر اساس ظرفیت هر استان می بینند ثبت نام کنندگان تاریخ های اعزام را بر اساس ظرفیت هر استان می بینند ثبت نام کنندگان تاریخ های اعزام را بر اساس ظرفیت هر استان می بینند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ثبت نام کنندگان تاریخ های اعزام را بر اساس ظرفیت هر استان می بینند ثبت نام کنندگان تاریخ های اعزام را بر اساس ظرفیت هر استان می بینند ثبت نام کنندگان تاریخ های اعزام را بر اساس ظرفیت هر استان می بینند ثبت نام کنندگان تاریخ های اعزام را بر اساس ظرفیت هر استان می بینند ثبت نام کنندگان تاریخ های اعزام را بر اساس ظرفیت هر استان می بینند

ثبت نام کنندگان تاریخ های اعزام را بر اساس ظرفیت هر استان می بینند

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:اختصاص سهمیه به استان ها بر اساس تعداد ثبت نامی ها در دوره های گذشته و درخواستی استان ها در نظر گرفته شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج،محمد زارع؛معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت:ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در راستاي ايجاد رفاه و سهولت بيشتر براي دانشگاهيان متقاضي تشرف به عتبات،بازه هاي زماني مختلفي را براي اعزام برنامه ريزي نموده است.
زارع تصريح كرد:اساتيد،متاهلين و كاركنان دانشگاه ها در بازه زماني اول بهمن تا 15ارديبهشت ماه به عتبات عاليات اعزام خواهند شد .دختران دانشجو نيز از 1 بهمن تا 20 اسفند ماه و پسران دانشجو از 20 اسفند تا 15 ارديبهشت ماه راهي عتبات عاليات مي شوند.
وي افزود: ثبت نام كنندگان با مراجعه به سايت لبيك مي توانند جدول تاريخ هاي تعيين شده براي استان خود را مشاهده و دو تاريخ را براي تشرف انتخاب كنند.
زارع ادامه داد:هر دانشگاهي امكان انتخاب دو اولويت براي ثبت نام و شركت در قرعه كشي را دارد و در اين مرحله انتخاب نوع اعزام (زميني،هوايي) و زمان تشرف با ثبت نام كنندگان خواهد بود.
معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در خصوص چگونگي تخصيص كاروان به استان ها گفت:اختصاص سهميه به استان ها بر اساس تعداد ثبت نامي ها در دوره هاي گذشته و درخواست استان ها در نظر گرفته شده است و ثبت نام كنندگان تاريخ هاي اعزام را بر اساس ظرفيت اعزام استان خود مشاهده مي كنند.
زارع گفت:متقاضيان تشرف به عتبات مي توانند در زمان تعيين شده به سايت لبيك به نشانيwww.labbayk.ir مراجعه نموده و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمايند.براي انجام پيش ثبت نام نيز ده روز در نظر گرفته شده است .
وي افزود:با هر كد ملي فقط يكبار مي توان ثبت نام را انجام داد،بنابراين دانشگاهيان در ثبت شماره كدملي خود نهايت دقت را به كار برند، چون امكان ويرايش كدملي وجود نخواهد داشت.
گفتني است،ثبت نام عتبات دانشگاهيان از روز شنبه 25 آذر ماه در سايت لبيك آغاز شده است و تا 5 دي ماه ادامه خواهد داشت.
منبع: لبيك




نظرات کاربران