تجلیل از خادمان موکب‌های کربلا و سامرای شهرستان رودان تجلیل از خادمان موکب‌های کربلا و سامرای شهرستان رودان تجلیل از خادمان موکب‌های کربلا و سامرای شهرستان رودان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تجلیل از خادمان موکب‌های کربلا و سامرای شهرستان رودان تجلیل از خادمان موکب‌های کربلا و سامرای شهرستان رودان تجلیل از خادمان موکب‌های کربلا و سامرای شهرستان رودان تجلیل از خادمان موکب‌های کربلا و سامرای شهرستان رودان تجلیل از خادمان موکب‌های کربلا و سامرای شهرستان رودان

تجلیل از خادمان موکب‌های کربلا و سامرای شهرستان رودان

با حضور رییس ستادبازسازی عتبات عالیات استان هرمزگان از زحمات خادمین موکب های کربلاو سامرای شهرستان رودان در کشورعراق تجلیل شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از روابط عمومي ستاد بازسازي عتبات عاليات، در اربعين امسال با پشتيباني مردم شهرستان رودان دو موكب به نمايندگي از اين شهرستان در كربلاي معلي و سامرا در كشور عراق راه اندازي شد كه روزانه ميزبان بيش ازيك هزار نفر از زائرين از استان هرمزگان و ساير نقاط كشور و پذيرايي در سه وعده غذايي بودند.
در اين دو موكب بيش از ۵۰ نفر از خادمين ابا عبدالله الحسين به مدت ۲۰ روز در دو بخش خواهران و برادران در زمينه ارائه خدمات به زائرين اربعين حسيني فعاليت داشتند كه به دليل ارائه خدماتي مطلوب مورد تجليل ستاد بازسازي عتبات عاليات استان هرمزگان و حتي كشور واقع شدند.
به همين دليل با حضور سيد كاظم موسوي رييس ستاد بازسازي عتبات عاليات استان هرمزگان از خادميني كه در اين مدت در دو موكب شهرستان رودان فعاليت داشتند، تجليل شد.
رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات هرمزگان در اين مراسم ضمن تقدير از دست اندركاران دو موكب شهرستان رودان گفت: اين دو موكب به همت مردم راه اندازي شده بود.
وي افزود: اين دو موكب بهترين خدمات را به زائرين اربعين حسيني از نقاط مختلف كشور ارائه نمودند و با شناختي كه از مردم ولايتمدار و محب اهل بيت (ع) داريم اميدوار هستيم كه در اربعين سال آينده هم با امكانات و خادمين بيشتري در راستاي راه اندازي مواكب متعددي در مسير پياده روي اربعين و ارائه خدمات به زائرين ابا عبدالله الحسين(ع) در كشور عراق قدم بردارند.
احمد محمودي فرماندار شهرستان رودان هم در اين جلسه گفت: خدمت به دستگاه اباعبدالله الحسين ( ع ) از يك اجر و پاداش معنوي برخوردار است و خادمان موكب ها در اربعين حسيني امسال به طور قطع از اين اجر و پاداش الهي بهره مند بودند .
فرماندار رودان در ادامه اظهار كرد: برنامه هاي اجرا شده در موكب ها و خدمت بي منت به زائران در راستاي ترويج و گسترش فرهنگ عاشورا و ارائه خدماتي چون پذيرايي و اسكان جاي تقدير دارد و اين حركت مقدس و با ارزش براي دست اندركاران موكب ها ثبت و ماندگار خواهد بود .
محمودي در پايان خاطر نشان كرد: حضور خود جوش مردم و خيران در كمك به تامين نيازمندي ها در ايجاد و راه اندازي موكب ها نشان از وحدت و همدلي و ارادت بسيار بالاي همگان به سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالحسين (ع) و ياران با وفاي ايشان داشته و دارد.




نظرات کاربران