با طرح دعوت رایگان به سفر عتبات بروید با طرح دعوت رایگان به سفر عتبات بروید با طرح دعوت رایگان به سفر عتبات بروید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
با طرح دعوت رایگان به سفر عتبات بروید با طرح دعوت رایگان به سفر عتبات بروید با طرح دعوت رایگان به سفر عتبات بروید با طرح دعوت رایگان به سفر عتبات بروید با طرح دعوت رایگان به سفر عتبات بروید

با طرح دعوت رایگان به سفر عتبات بروید

مدیر روابط عمومی ستاد عتبات دانشگاهیان با اشاره به طرح دعوت در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان گفت: افراد پس از ثبت نام در سایت لبیک لینکی را دریافت می کنند که با فرستادن آن به دوستان دانشگاهی خود آنها را به ثبت نام عتبات دعوت می کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، نشست خبري ثبت نام هجدهمين دوره عتبات دانشگاهيان با شعار "تفكر فاطمي اقدام حسيني" صبح امروز با حضور حجت الاسلام فقيهي، رييس ستاد عتبات دانشگاهيان در اين ستاد برگزار شد.
بيژن لطفي، مدير روابط عمومي ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در اين مصاحبه با اشاره به طرح دعوت در هجدهمين دوره عتبات دانشگاهيان گفت: اين طرح براي اولين بار در دوره هفدهم برگزار و با استقبال خوبي از سوي دانشگاهيان روبرو شد.
وي با بيان اينكه در دوره هفدهم يك نفر از ميان شركت كنندگان در طرح دعوت رايگان به عتبات عاليات اعزام شد، خاطرنشان كرد: اين طرح در طول مدت ثبت نام تا 5 دي ماه ميان ثبت نام كنندگان اجرا مي شود.
لطفي با بيان اينكه اين طرح در راستاي ترويج فرهنگ زيارت برگزار مي شود، اظهار كرد: افراد پس از ثبت نام در سايت لبيك لينكي را دريافت خواهند كرد كه با فرستادن آن به دوستان دانشگاهي خود از طريق پيامك، ايميل، يا قراردادن آن در صفحات اجتماعي مي توانند آنها را نيز به ثبت نام عتبات دانشگاهيان دعوت كنند و به ازاي هر دعوت امتيازي بگيرند.
مدير روابط عمومي ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان افزود: از ميان كساني كه بالاترين امتياز را به دست بياورند قرعه كشي براي يك سفر رايگان به عتبات انجام مي شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران