سبک زندگی آیت‌الله سیستانی کتاب شد سبک زندگی آیت‌الله سیستانی کتاب شد سبک زندگی آیت‌الله سیستانی کتاب شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سبک زندگی آیت‌الله سیستانی کتاب شد سبک زندگی آیت‌الله سیستانی کتاب شد سبک زندگی آیت‌الله سیستانی کتاب شد سبک زندگی آیت‌الله سیستانی کتاب شد سبک زندگی آیت‌الله سیستانی کتاب شد

سبک زندگی آیت‌الله سیستانی کتاب شد

کتاب «نگاهی به دیدگاه‌های فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی، سیاسی و سبک زندگی آیت‌الله العظمی سید علی سیستانی» به قلم سید محمد غضنفری، کارشناس فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منتشر شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي؛ اين كتاب به تازگي از سوي انتشارات «ايده نو» در ۲۵۴ صفحه منتشر شده است.
«نگاهي به ديدگاه‌هاي فرهنگي، اجتماعي، اخلاقي، سياسي و سبك زندگي آيت‌الله العظمي سيد علي سيستاني» كه تأليفي از مطالب متنوع و پراكنده درباره مرجع عاليقدر شيعيان، حضرت آيت‌الله‌العظمي سيستاني است، افزون بر سخن ناشر، مقدمه نويسنده و زندگينامه ايشان كه حاوي آثار علمي، شيوه بحث و تدريس و مرجعيت ايشان است، در سه فصل تنظيم و تدوين شده است:
فصل اول «تبيين ديدگاه‌هاي فرهنگي ـ اجتماعي در ديدار با شخصيت‌ها و مسئولان مختلف» نام دارد كه در آن افراد متعددي گزارش‌گونه‌اي از ملاقاتشان را بازگو كرده‌اند. «آيت‌الله ضدخرافات»، «مرجع آگاه به مسائل روز»، «آيت‌الله آينده‌نگر»، «مطالعه فراگير آيت‌الله»، «توصيه به طلاب و حوزه‌هاي علميه»، «اتحاد مردم»، «داعش هيچ ارتباطي به ظهور سفياني و حوادث آخرالزمان ندارد»، «استفتا در خصوص مراسم عيدالزهرا(س)»، «چگونگي تعامل با برادران اهل سنت» و ... از ديگر عناوين اين بخش است.
فصل دوم كتاب «ديدگاه‌هاي اخلاقي و سبك زندگي آيت‌الله سيستاني» نام دارد و از عناوين فرعي آن مي‌توان به اين موارد اشاره كرد: «توصيف بيت آيت‌الله سيستاني»، «ممانعت از عكس‌گرفتن و فيلمبرداري»، «دوست ندارم به كسي نه بگويم»، «توصيه اخلاقي» و ... .
فصل سوم «نگاهي به ديدگاه‌هاي سياسي و نقش آيت‌الله سيستاني در عراق» نام دارد و در آن به مطالب بسيار مهمي از قبيل: «ماجراي انتفاضه شعبانيه»، «مواجهه با آمريكا»، «مواجهه با نيروهاي صدر»، «فقيه عصر سكوت»، «فقيه عصر گذار»، «فقيه عصر بحران»، «فقيهي براي همه اعصار»، «آيت‌الله سيستاني و ولايت فقيه»، «آيت‌الله سيستاني و وحدت»، «آيت‌الله سيستاني و انتخابات»، «جامع‌نگري و ديد جهان‌شمول آيت‌الله سيستاني»، «پرسش‌هاي اشپيگل و بي‌بي‌سي»، «فرماندهي از خانه ۷۰متري»، «دغدغه‌هاي آيت‌الله سيستاني درباره ايران»، «ديدار ريس كلداني‌ها با معظم‌له» و «تقدير نماينده سازمان ملل از نقش آيت‌الله سيستاني در ايجاد وحدت در عراق»اشاره شده كه به لحاظ تاريخ سياسي حائز اهميت است/.




نظرات کاربران