لبنان خواستار تحریم محصولات آمریکایی شد لبنان خواستار تحریم محصولات آمریکایی شد لبنان خواستار تحریم محصولات آمریکایی شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
لبنان خواستار تحریم محصولات آمریکایی شد لبنان خواستار تحریم محصولات آمریکایی شد لبنان خواستار تحریم محصولات آمریکایی شد لبنان خواستار تحریم محصولات آمریکایی شد لبنان خواستار تحریم محصولات آمریکایی شد

لبنان خواستار تحریم محصولات آمریکایی شد

جبهه العمل الاسلامی لبنان در واکنش به تصمیم ترامپ در نقل سفارت آمریکا به قدس شریف خواستار تحریم و ممنوعیت واردات کالاهای آمریکایی به سرزمین‌های اسلامی شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از خبرگزاري رسا، جبهه العمل الاسلامي لبنان در واكنش به حوادث اخير در فلسطين اشغالي از مسؤولان فلسطيني خواست تا هرگونه هماهنگي امنيتي و ارتباط و مذاكره با رژيم صهيونيستي را متوقف سازند.
العمل الاسلامي لبنان در بيانيه‌اي تاكيد كرد كه قطع روابط و توقف مذاكرات سازش با رژيم صهيونيستي كمترين اقدامي است كه مسؤولان فلسطيني براي اثبات وفاداري خود به قدس شريف و حمايت از ملت شجاع و غيور خود مي‌توانند انجام دهند.
اين جبهه با دعوت از نخبگان و شخصيت‌هاي سياسي و مذهبي جهان در محكوم كردن تصميم دونالد ترامپ رييس جمهور آمريكا مبني بر انتقال سفارت آمريكا به قدس افزود كه تصميم ترامپ به منزله به رسميت شناختن رژيم جعلي فلسطين به پايتختي قدس شريف است.
العمل الاسلامي لبنان همچنين تحريم و توقف واردات كالاهاي آمريكايي به سرزمين‌هاي اسلامي را از ملت‌هاي عربي و اسلامي خواستار شده و خاطر نشان كرد: واكنش كشورهاي عربي به تصميم ترامپ در حد قابل انتظار و به اندازه خطر اين تصميم نبود.
جبهه العمل الاسلامي لبنان در بخش ديگري از اين بيانيه محكوميت‌ها، صدور بيانيه‌ها و موضع‌گيري عليه اين تصميم را تا كنون بي‌ثمر دانسته و اظهار داشت: بايد اقدام عملي واقعي و موثر در مقابله با اين تصميم صورت پذيرد.
اين جبهه در پايان تصريح كرد كه استمرار انتفاضه درون سرزمين‌هاي اشغالي، تشريك مساعي و وحدت نيروهاي مقاومت فلسطيني در كنار همراهي يكدلانه داخلي و خارجي، ادامه فعاليت‌هاي همبستگي و تظاهرات حمايتي در سرزمين‌هاي اسلامي سبب مي‌شود كه ترامپ از تصميم خود عقب نشيني كند.




نظرات کاربران