مشارکت مردم یزد در اجرای پروژه‌های بازسازی و توسعه عتبات مشارکت مردم یزد در اجرای پروژه‌های بازسازی و توسعه عتبات مشارکت مردم یزد در اجرای پروژه‌های بازسازی و توسعه عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مشارکت مردم یزد در اجرای پروژه‌های بازسازی و توسعه عتبات مشارکت مردم یزد در اجرای پروژه‌های بازسازی و توسعه عتبات مشارکت مردم یزد در اجرای پروژه‌های بازسازی و توسعه عتبات مشارکت مردم یزد در اجرای پروژه‌های بازسازی و توسعه عتبات مشارکت مردم یزد در اجرای پروژه‌های بازسازی و توسعه عتبات

مشارکت مردم یزد در اجرای پروژه‌های بازسازی و توسعه عتبات

مسئول فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد گفت: مردم دوستدار اهل بیت این استان در حدود 180طرح بهسازی و نوسازی اعتاب مقدس مشارکت داشته‌اند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ،حجت‌الاسلام سيدحبيب الله ميرخليلي با اشاره به اينكه در سه سال گذشته 760 نفر از كارگران يزدي در بازسازي عتبات عاليات فعاليت داشتند، اظهار كرد: مردم نيكوكار استان يزد در 9ماهه سال 1396، 12ميليارد و 600 ميليون ريال در قالب كمك هاي نقدي و غيرنقدي شامل طلا، سكه و كالا براي بازسازي مكان هاي مذهبي در عراق كمك كرده اند.
وي يادآور شد: امسال هفت هزار و 500 نفر روز كارگر ساده ، آشپز و نيروي متخصص در رشته‌هاي متعدد براي بازسازي عتبات به عراق اعزام شده اند.
مسئول فرهنگي ستاد بازسازي عتبات عاليات يزد در ادامه با اشاره به پياده روي اربعين حسيني در عراق تصريح كرد: امروزه گردهمايي اربعين از نجف تا كربلا به فرهنگ ديني در عرصه جهاني تبديل شده است و بسيار مورد توجه مسلمانان قرار گرفته و هرسال به تعداد شركت كنندگان در آن افزوده مي شود.
ميرخليلي اظهار كرد : اين استان با وجود فعاليت 25 موكب شناسنامه دار در عراق علاوه بر اسكان زائران، 30 هزار پرس غذاي گرم بين آنها توزيع كرد.
وي با بيان اينكه كار كمك رساني يزدي ها براي پذيرايي از زائران اربعين ستودني است افزود: مردم اين استان در 9ماهه سال 96، 35 ميليارد ريال به صورت نقدي و غيرنقدي به برگزاري آيين اربعين در عراق كمك كردند.




نظرات کاربران